متن های قشنگ در مورد تنهایی
خدایا
دستانم خالی اند ودلم غرق در آرزوها...
یا به قدرت بی کرانت دستانم را توانا گردان...
.یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن...
متن هایی در مورد تنهایی همراه با عکس
دست بر شانه هایم میزنی تا تنهایی م را بتکانی ، به چه می اندیشی ؟ تکاندن برف از روی شانه آدم برفی
متن غمگین درباره ی تنهایی
بس که دیوار دلم کوتاه است ، هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد ، به هوای هوسی هم که شده ، سرکی می کشد و می گذرد
متن در مورد تنهایی و دلتنگی
وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی ، گشاید بغض هایی را که پنهان در گلودارم .
متن ادبی درباره تنهایی
من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگران ، تو به اندازه تنهایی من شاد بمان
متن قشنگ درباره تنهایی
نرو تنهام نزار با درد و غم هام / اگه چه دلخوری از خیلی حرفام
به قرآنی که ازسایش گذشتم / به مرگ هر دوتامون خیلی تنهام
متن درباره تنهایی غمگین
تو تو عشق من ، امید من بودی / تو میراثی از دل تنگم بودی
تو رفتی و من ماندم و تنهایی / تو دفتر خاطرات قشنگم بودی
متن درباره تنهایی و دلتنگی
در غریبانه ترین لحظه ی تنهایی خود ، چشمهایم را که در آن دریایی از محبت موج میزند به تو خواهم بخشید ، تا هیچ گاه به پاکی احساسم شک نکنی
 
 
تهیه و تنظیم : تیک سان