عکس نوشته های عاشقانه و زیبا همراه با جملاتی احساسی و جذاب درباره خواهر را در این مطلب ارائه می دهیم که مطمئنا مشاهده این عکس های بسیار زیبا برای همه کسانی که خواهر دارند و می خواهند از این طریق احساس خود را به خواهرشان نشان دهند جذاب و دوست داشتنی خواهند بود.
پس تا پایان همراه ما باشید و از بهترین مجموعه عکس نوشته در مورد خواهر دیدن نمایید.
 
 عکس نوشته خواهرانه
 
 عکس نوشته جدید برای خواهرم
 
 عکس با نوشته خواهر
 
 عکس با نوشته درباره خواهر
 
عکس نوشته خواهر اگه داشته باشی
 
 عکس نوشته راجع ب خواهر
 
 عکس نوشته برادر ب خواهر
 
 عکس نوشته پروفایل خواهر برادری
 
 
عکس و تصویر مهربان ترین خواهر دنیا دوستت دارم بیشتر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن! دوستت دارم ...

 

عکس نوشته خواهری برای پرفایل

تولد مبارڪ خواهری

 

عکس و تصویر تولد مبارڪ خاهرے
 

آبجی جونم مرسی که هستی کنارم

زندگی با داشتن خواهر یعنی بهشت

خواهر یعنی یه تکیه گاه همیشگی...
خواهر یعنی کسی که همیشه پشتته حتی اگر اشتباه کرده باشی...
خواهر یعنی اشکاتو غریبه پاک نمی کنه...
خواهر یعنی...
اصلا چرا این همه حاشیــه میــرم؟؟
ازنظر من خواهر یعنی یـه کلـمه.

تصویر با نوشته از خواهر
 

خواهر برای

آبجی داشتن یعنی

خواهر یعنی یه تکیه گاه همیشگی...

خواهر یعنی کسی که همیشه پشتته حتی اگر اشتباه کرده باشی...

خواهر یعنی اشکاتو غریبه پاک نمی کنه...

خواهر یعنی...

اصلا چرا این همه حاشیــه میــرم؟؟

ازنظر من خواهر یعنی یـه کلـمه...

عکس نوشته  درباره خواهر

خواهــری دارم بهتراز برگ هــای گل یــاس...

خواهـــری دارم زلال تر ازآب چشمه...

خواهر یعنی کسی که همیشه پشتته حتی اگر اشتباه کرده باشی...

خواهر یعنی اشکاتو غریبه پاک نمی کنه...

ازنظر من خواهر یعنی یـه کلـمه...

 نفــس

عکس با متن درمورد خواهر
 
 
خواهر یعنی کسی که وقتی هست آروم باشی و وقتی نیست چیزی توی زندگیت کم باشه خواهریعنی اون جمله های ساده و بی منظوری که میگی و خیالت راحته که ازش هیچ سوء تعبیری نمیشـه خواهر یعنی یه دل اضافه داشتن برای اینکه بدونی هر بار دلت می گیره یه دل دیگه هم دلتنگ غمت میشه خواهر یعنی وقت اضافه ؛ یعنی تو همیشه عزیزی حتی توی وقت اضافه خواهر یعنی تنهایی هام رو می سپرم دست تو چون شک ندارم می فهمیش خواهر یعنی یه راه دو طرفه٬ یه قدم من یه قدم تو ؛ اما بدون شمارش خواهر یعنی تو

هر وقت تونستی بدون نفــس کشیــدن زندگــی کنـی،

میــتونـی بــدون خواهـــرم زندگــی کنــی!

عکس نوشته برای خواهرم که دنیامه ... دلتنگشم😔

مینویسم ،مینویسم برای بهترین خواهر دنیا،

خواهری که مهربونیاش بی حد و اندازه هست.

خواهری که خیلی دوسش دارم و

تا ته دنیا به عنوان داداش عاشقش میمونم

و قول میدم همیشه مراقبش باشم.

آجی مهربونم اگه ناراحتت کردم منو ببخش

نفس داداش

اگه دلتو شکوندم به خاطر قلب مهربونت ببخش.

دوست دارم بهترین خواهر دنیا

تو نفس داداشت هستی

آخ که دیگه دلم میگه تموم دنیای منی

آجی سال جدید رو بهت تبریک میگم

ایشالله سال خوبی داشته باشی.

آجی جونم این عیدی رو به تو تقدیم میکنم.

خدا پشت و پناهت.

به سلامتی خواهرم

 که همیشه کنارم بود حتی از اون دور!!!

 
دوستت دارم خواهر

واسه آبجیم مهربونم از طرف داداش بیمعرفت و همیشه شرمنده

هدیه نا قابلم تقدیم تو

پاره هایی از دلم تقدیم تو 

پیش پایت هستی ام را یافتم

هستی ام ، ای خواهرم ، تقدیم تو

عکس با متن دوستت دارم خواهر گلم
 

هیچ رابطه ای نمی تواند همانند برادر و خواهر باشد ،

یادها و مهری که ریشه ای عمیق در قلب دارد و هیچگاه نمیمیرد. 

کسی همانند یک خواهر نیست ،

چرا که هیچکس به این خوبی تو را نمی شناسد و نمیتواند واکنشهای

تو را در برابر حوادث پیش بینی کند .

هر قدر که رفتن به سوی آینده دشوار است

ما باهم این راه را طی میکنیم حتی اگر میان مان فاصله ی باشد .

 
عکس  خواهرم ایشالا تو لباس عروسی ببینمت😍 😍 😍

هرکس که ندارد به جهان نعمت خواهر *

افسوس که تنها بود و بی کس و یاور

عکس و تصویر تقدیم به همه‌ی خواهر های خوب مخصوصا خواهرم گل خودم
 
خواهر اگر از درد و غم خویش صبور است *

حاضر نبود خار رود پای برادر

 

تهیه و تنظیم : تیک سان