عکس های عاشقانه دو نفره همراه با متن, عکس عاشقانه دونفره بدون متن، عکس نوشته دونفره خاص, عکس عاشقانه ۲۰۱۷ , زیباترین عکسهای عاشقانه دختر و پسر, عکس عاشقانه دونفره, زیباترین عکس نوشته های عاشقانه, عکس دونفره عشقی, زیباترین متن عاشقانه برای همسر, زیباترین عکسهای پروفایل.

عکس نوشته های دونفره خفن

کاش میدونستی که
آرامم میکند ” بودنت ”
آرامم میکند” دیدنت ”
آرامم میکند ” صدایت ”
آرامم میکند “خنده هایت”
آرامش من در ” کنار ” توست
آرامش من در “خواستن” توست

عکس نوشته فانتزی عاشقانه

ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺳﺎﺧﺘﯽ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﯽ ﻭﻓﺎﯾﯽ
ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ
ﺣﺴﺮﺕ ﺑﻪ ﺩﻝ ﻣﺎﻧﺪﻡ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺑﯿﺎﯾﺪ
ﮐﻪ ﺩﻫﺪ ﻣﺮﺍ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺭﻫﺎﯾﯽ

عکس دونفره خفن عاشقانه

متن عاشقانه برای همسر

هر شب بالای تمام عکسهایت
صدقه میچرخانم
چشم است دیگر
شور میشود گاهی…

عکس نوشته دونفره خاص برای پروفایل

من هر روز و هر لحظه نگرانت می‌شوم که چه می‌کنی ؟
پنجره‌ی اتاقم را باز می‌کنم و فریاد می‌زنم:
تنهایی‌ات برای من …
غصه‌هایت برای من …
همه بغض‌ها و اشک‌هایت برای من …
بخند برایم بخند …
آنقدر بلند
تا من هم بشنوم صدای خنده‌هایت را …
صدای همیشه خوب بودنت را
دلم برایت تنگ شده
دوستت دارم…

عکس نوشته عاشقانه دونفره بوسه

ﺍﻯ ﻛﺎﺵ،ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﻯ ﻋﺎﺷﻖ ﺩﻳﮕﺮﻯ ﺷﺪﻩ
ﺍﻯ…
ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻮﺩﻡ،
ﺩﺭﺩﺕ ﺭﺍ ﺩﺭﻙ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ.
ﺑﻬﺎﺭ … ﻭ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ؟! ﻧﻪ ، ﺷﺎﯾﺪ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﯼ ﻓﺼﻠﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻭﺭﻕ ﺯﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ.

عکس فانتزی دونفره عاشقانه

غریبه ام با جهان؛
با خورشید و ماه اش ؛

از آن زمان که آفتاب ِمن
از جانب قدمهای تو برآمد،
و ماهتاب روی تو در طالع ام نمود…

رویم بسوی توست
ای همیشه آشنا …

 

عکس نوشته عاشقانه جدید ، عکس نوشته عاشقانه زیبا ،عکس نوشته های عاشقانه شاد ،عکس عاشقانه متن دار ،عکس پروفایل عاشقانه دونفره ،عکس نوشته زیبا ،عکس عاشقانه دونفره ،عکس نوشته دونفره خاص