عکس نوشته درمورد خوشبختی

 
کودکی از خدا پرسید خوشبختی را کجا میتوان یافت خدا گفت ان را در خواسته هایت جستجو کن و از من بخواه تا به تو بدهم با خود فکر کرد و فکر کرد گفت اگر خانه ای بزرگ داشتم بی گمان خوشبخت بودم خداوند به او دادگفت اگر پول فراوان داشتم یقینا خوشبخت ترین مردم بودم خداوند به او داد اگر ….. اگر ……. و اگر……..اینک همه چیز داشت اما هنوز خوشبخت نبود از خدا پرسید حالا همه چیز دارم اما باز هم خوشبختی را نیافتم خداوند گفت باز هم بخواه گفت چه بخواهم هر انچه را که هست دارم گفت بخواه که دوست بداری بخواه که دیگران را کمک کنی بخواه که هر چه را داری با مردم قسمت کنی و او دوست داشت و کمک کرد و در کمال تعجب دید لبخندی را که بر لبها می نشیند و نگاه های سرشار از سپاس به او لذت می بخشد رو به آسمان کرد و گفت خدایا خوشبختی اینجاست در نگاه و لبخند دیگران
تصاویر درباره خوشبختی
خوشبخت کسی است که راه قدر دانی خدمت دیگران را بلد است و شادی دیگران رابه قدر شادی خود حس میکند.
عکس درباره خوشبختی برای پروفایل
به عقب نگاه نکنید ممکن است خوشبختی را که رو به سوی شما دارد از دست بدهید
عکس نوشته ای خوشبختی
 خوشبخت کسی است که راه قدر دانی از خدمت دیگران را بلد است و شادی دیگران را به قدر شادی خود حس میکند
عکس با متن از خوشبختی
خوشبخت کسی است که دم را غنیمت می شمارد و به خود میگوید من امروز خوشم تا فردا چه پیش اید
جملکس درباره خوشبختی
  این قانون طبیعت است که هیچ کس به تنهایی نمی تواند خوشبخت باشد بلکه خوشبختی و سعادت را باید در سعادت و خوشبختی دیگران جستجو کرد
تصاویر جدید از خوشبختی
 
عکس پروفایل  درمورد خوشبختی
 
تصویر نوشته درباره خوشبختی
 
 
تهیه و تنظیم : تیک سان