آرزو های بزرگی داشتم ٬روزگاری پر غروب ٬آسمانی پر ابر٬چشمه هایی جاری در سر٬عشق بازی با یار٬ناله ها از اغیار٬باد و بارون هرشب بی حد٬اشک و طوفان ساری٬آرزویم کامل٬گفتگویم تاصبح٬...٬کجا یی یار بارانی کجا؟ کجایی درد بی درمان کجا؟کجایی راحت جانم کجا؟کجایی آسمان من کجا؟کحایی عشق بی پایان کجا؟کجایی حس غربت هام کجا؟به خدایی که می پرستی دلم ترکید از دوریت٬به خدا قسم دلم صحرای سوزان و بیابانی بی آب و علف شد از فراقت٬کجایی یادگار درد زهرا؟کجایی آرزوی شهر یلدا؟کجایی اشک ابرا؟کجایی آخرین امید؟آخر کجا؟... تا کی بخونم تو همون حس غریبی که همیشه با منی تو بهونه هر عاشق واسه زنده بودنی تو امید انتظاری تو دلای نا امید ... تا کی؟ تا کی؟ چرخیدم وچرخیدم وگشتم وگشتم ولی آخرش بازم به تو رسیدم و همون عشق ٬قدیمی شعله زیر خاکستر من زبانه بکش تا که ویرانم کنی

عکس نوشته درباره کجایی
ای عشق گمشده من امشب کجای جهانی
عکس پروفایل غمگین کجایی
 
  کجــــآیــــیــــــــــــ.....؟!حــــواستــــ ..کجـــــــآستـــــ...؟نکنــــــد هــــوایـــــی شـــده ایــــــــــ...؟!بـــــــاز کـــه شــــروع کـــردی بــه خیــــال بــــافــــیــــــــــ....!چنـــــد بـــــار بگـــــویمـ او مــــال تـــــــو نیستـــــــ!!!
 
تصاویر درباره کجایی برای پروفایل
همه جویم تو را هر جا کجایی ؟
شعر با عکس درمورد کجایی
 
ز عشقت سوختم ای جان کجایی
عکس با متن درمورد کجایی تو
دانم که مرا
بی خبریمی کشد آخر
دیوانه شدم خانه ات آباد کجایی؟
تصویر نوشته درمورد کجایی
 
عکس کجایی تو جدید
 
تهیه و تنظیم : تیک سان