همراه باشید در این مطلب با موضوع  عکس تبریک تولد خواهر،تبریک تولد خواهر کوچک،عکس تولد خواهر،استاتوس تولد خواهر،تولدت مبارک خواهر گلم،تولد آبجی،تولد خواهر گلم،متن زیبا برای خواهر

پروفایل واسه تولد خواهر

پروفایل تولد آبجیم

عکس تولد خواهرم نزدیکه

تصویر برا تولد خواهر

پروفایل تبریک تولد ابجی

دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید
واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد
دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید
نقش لبخن درا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید
تا جرأت نوشتن این سطر لرزان را پیدا کنم
تولدت مبارک خواهرم

 

عکس نوشته  تبریک برای آبجی

توووووووولدددددددت
مبببببارررررررررررررک
آبجی هستی گلم
انشاءالله به تمام آرزوهاتون
برسین و تولد 120 سالگی تون
بسلامتی جشن بگیرین
♡♡♡♡♡♡♡

روز تولد انسان ها در هیچ تقویمی یافت نمی شود
چرا که فقط در قلب کسانی که به آنها عشق می ورزند
حک شده است
تولدت مبارک خواهر عزیزم

 

تبریک تولد خواهر برای پروفایل
امشب تولد عشقمه خواهر گلم تولدت مبارک!!!!

می دانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند
شاید واژه های تبریک آنها را زیباتر بوده اند
اما با عشقی را که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت میکنم
قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست
با تمام وجود دوستت دارم
خواهرم تولدت مبارک

 

پروفایل تبریک تولد ابجی  عکس پروفایل تولد ابجی

خواهر نقطشو بزاری پایین میشه جواهر
پس فرقی باهم ندارن...
عزیزدلم...آجی خوشگلم...نسترنم...دوست دارم
*تولددددددددت مباررررررک*
امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشی
تولد تولد تولدت مبارک.......عااااا.....دس دس....جیییییغ;-) :-

پروفایل واسه تولد خواهر  پروفایل تولد آبجیم  عکس تولد خواهرم نزدیکه  تصویر برا تولد خواهر

 

روز تـــــولد تـــــو روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان
روز تـــــولد تو گویی پر از خیال استـــــ
یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب استـــــ .
هر انســـــان لـــــبخند ے از خداستـــــ و تو زیباترین لـــــبخند خـــــدایی
⬅خواهر عزیز و مهربونم شکرانه جون
تــــــــــولدت مــــــــــبارڪ ➡
دوستت داررررررم بوووووس
ایشالله تولد ۱۲۰ سالگیتو جشن بگیری قشنگم

❤❤❤❤❤❤❤

شب هست باز دلم بهانه میگیرد
غم غریب دلم را نشانه میگیرد
هوای دیدن تو ای تولد خورشید
تمام هستی من را شبانه میگرد
تولدت مبارک خواهر نازنینم

 

تهیه و تنظیم : تیک سان