عکس نوشته های بسیار خنده دار و طنز جدید
 
عکس نوشته های طنز و جالب

هرگاه زنی را خسته و نالان و خمیده از کارمنزل دیدید؛ فقط یک جمله بگویید و در قدرت خداوند تأمل کنید.

"نمیای بریم بازار"

✨ یُحی العِظامَ وهی رمیمٌ

عکس نوشته های طنز و خنده دار



خداوند استخوانهای پوسیده رازنده میکنید😂 😂 😂
😂 😂 😂
البته من تا یه ماه بعد از خونه تکونی هر چی میخوام باید از مامانم بپرسم
وقتی همه چی میره سر جاش تمام زندگی من خراب میشه

 
 
عکس نوشته های طنز جدید تلگرام

داشتیم فیلم هندی میدیدیم

سلمان خان با یه کلاش یه گردان زرهی رونابود کرد !

گفتم بابا ایناخالی بندیـــه!

بابام برگشت گفت خالی بندی اینه که راننده سیگار میکشه ، تو بوی سیگار میـدی  !

هیچی دیگه ضایع  شدیم نشستیم ادامه فیلم رو نیگا کردیم

عکس نوشته های طنز خنده دار جدید

پوست کنار ناخن از خیانتکار ترین پوستهاست

اولش فقط یه ذره گوشه ى ناخنه اما تا میکشیش تا زیر زانوت میاد پایین !

عکس نوشته های بسیار خنده دار و طنز جدید
 

قبض برقمون اومده ۱۸ هزار تومن!

بابام : مطمعنی ۱۸ هزار تومنه؟! شاید ۱۸۰ هزار تومن باشه!

من : نه. همون ۱۸ هزار تومنه

بابام : مطمعنی قبض ماس؟!

من : آره

بابام شاید قدیمیه؟!!!!

من : نه بابا واسه همین دوره س!

بابام : شاید به تومن نوشته!!!

من نه

بابام تا الان نزدیکِ ۵۴ رکعت نماز شُکر خونده!

 
 
عکس نوشته های طنز اکسو
 
 
عکس نوشته های بسیار جالب طنز ایرانی