در این مطلب همراه باشید با عکس نوشته های عاشقانه با موضوع آخرین درد

 

دلم را شکستی ، غرورم را له کردی، به من خندیدی و من رو دست انداختی احساسم رو ندیدی و باز هم شکستی آری شکستی هر آنچه در وجودم بودشکستی هر آنچه در نگاهم بود اشکم را ندیدی و شکستی، قلب نازک مرا من به تو دروغ نگفتم اگر گفتم عاشقم ، من به تو دروغ نگفتم، اگر گفتم به عهدم پایبندم من به تو دروغ نگفتم ، که درجاده بی انتها تنهایم من به تو دروغ نگفتم که پاییز خزان را دوست ندارم من به تو دروغ نگفتم……مرا طرد کردی و گفتی برو باشد من میروم و جای خالی مرا با گلهای یاس پر کن یاس را گفتم نه به خاطر ظاهرش بلکه به خاطر عطرش که مرا یاد روزهای تنهاییم میندازد من به تو دروغ نگفتم……

 

عکس و تصویر دم ظهره تازه بلند میشم از خواب فیلتر رویه سیگار یه مشت قرص اعصاب رویه ...
 
دم ظهره تازه بلند میشم از خواب فیلتر رویه سیگاریه مشت قرص اعصاب رویه تختمه سخت نفس میکشم این آخرین دفعمه اینکه یاد تو میافتم با هر چیز کوچیک درد میکنه سرم خوب درد داره دوریت
 
عکس و تصویر اگر بدانی جایگاهت کجاست ، مرا باور میکنی اگر بدانی چقدر دوستت دارم ، درد ...
اگر بدانی جایگاهت کجاست ، مرا باور میکنی اگر بدانی چقدر دوستت دارم ، درد مرا درمان میکنی تو عزیزی برایم ، تو بی نظیری برایم ، حرف دلم به تو همین است ، قلبت می ماند تا آخرین نفس برایم
 
عکس و تصویر بی تو ترک برداشته ام و به هر بهانه ای دلم میشکند..... گاهی گم می ...
 

بی تو ترک برداشته ام
و به هر بهانه ای
دلم میشکند.....
گاهی گم می شوم پشت پنچره ها
و سکوتم را بغض میکنم
تا نشنوند صدای شکستنم را....
...........................................................
اگر بدانی جایگاهت کجاست
مرا باور میکنی....
اگر بدانی چقدر دوستت دارم
درد مرا درمان میکنی....
تو عزیزی برایم
تو بی نظیری برایم
حرف دلم به تو همین است...
قلبت می ماند تا آخرین نفس برایم..!!

 

عکس و تصویر - دختر: شنیدم داری ازدواج می کنی .. مبارکه.. خوشحال شدم شنیدم...پسر: ممنون...انشاللهقسمت شما...دختر: می ...
دختر: شنیدم داری ازدواج می کنی .. مبارکه.. خوشحال شدم شنیدم...پسر: ممنون...انشاللهقسمت شما...دختر: می تونم برای آخرین بار یه چیزی ازت بخوام؟؟؟پسر: چی می خوای؟دختر: اگه یه روز صاحب یه دختر شدی می شه اسم منو روش بذاری؟پسر: چرا؟ می خوای هر موقع که نگاش می کنم ..صداش می کنم درد بکشم؟؟دختر: نه.. !!آخه دخترا عاشق باباهاشون می شن.. .می خوام بفهمی چقدر عاشـــــقت بودم... سلامتے عشق اول زندگیت که نه میتونے بھش زنگ بزنے نه میتونے بھش فک نکنے... به سلامتے لبخندے که کمکت میکنه تا برا همه توضیح ندی حالت داغونه...