تصویر نوشته دلم تو را میخواهد

یواشــــکی دوستم داشته باش
آدمای دنیـــــــای من،
چشـــم دیدن عشــــق رو ندارن !

عکس با متن راجب دلم تو را میخواهد...

دلم یک دنیا تنهایی میخواهد
با یه عالمه تو

و تمام گوشه کنارهای آغوشت

عکس نوشته درمورد دلم هوای تو را دارد

شــریکــــــ ِ لحظــاتمـــــــــ !آنقــــــدر دوستتـــــــ دارمــــــــ کهـلحظــه هـای بـی تــــ♥ـــو بــودنخــاطــــراتــــــ ِ با تــــ♥ـــو بـودن را مـــرور مـی کنمـــــ ...و لحظــــه هــای با تــــ♥ــــو بـــودنبـرای لحظـه هـای بی تـــ♥ــو بـودن خـاطــره میسازمـــــ ...و ایــن چنیـــن استـــــــ کهـ "تــــ♥ــــو"چهـ باشــی و چهـ نباشـــیشــریکـــــــ ِ تمـامـــــــــ ِ لحظــاتــــــــــ ِ مـــن هستــــی .

عکس نوشته خیلی تو را میخواد ...
دلم هوای آغوشت را دارد؛هوای شبی سرد در آغوش مردانه ات...هوای نوازش های بی پایان و زمزمه های عاشقانه ات...!بیا و بگو...تمام "تو"مال "من" است...!!!
عکس عاشقانه با متن درباره دلم دیوانه بودن با تو را میخواست...
 
دستم را می گیری و زیر گوشم زمزمه میکنی کهپشتِ خواب های نا آرامِ تو چیزی بیش از نگرانی‌هایِ زنانه نیست...دستت را می گیرم و زیر گوشت زمزمه میکنم کهپشتِ نگرانی‌هایِ زنانه ی من مردی ایستاده کهدیوانه وار دوستش دارم...