عکس نوشته تبریک روز پدر ،بابا روزت مبارک، روز پدر فوت شده ، تبریک روز پدر به اسم دلخواه و عکس نوشته های جدید درباره تبریک روز مرد در ادامه می توانید عکس های دلخواه خودتون رو برای پروفایل استفاده کنید.

 

پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی. من می دانم که با چه سختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تکیه گاه است … روزت مبارک .

تبریک روز پدر به اسم علی

 

متن تبریک روز پدر و روز مرد

 

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است. تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی. عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور کنی. روزت مبارک.

تبریک روز پدر به اسم سعید

متن روز پدر و روز مرد

خدای اطلسی ها با تو باشد/پناه بی کسی ها با توباشد/تمام لحظه های خوب یک عمر/به جزء دلواپسی ها با تو باشد.....پدر عزیزم روزت مبارک.

 

عکس روز پدر به اسم محسن بریا تبریک

متن روز پدر و روز مرد

صدها شاخه گل مریم تقدیم شما باشد که برای من در جهان بهترین هستید. روز پدر مبارک.

عکس نوشته روز پدر به اسم محمد

متن روز پدر و روز مرد

 

نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد، آن که دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد. پدر عزیزم روزت مبارک

عکس نوشته تبریک روز پدر فوت شده

متن روز پدر و روز مرد

 

مهربان ترین بابای دنیا

صادقانه دوستت داریم و هزاران شاخه گل شقایق تقدیمت می کنیم.

تبریک روز پدر به اسم اصغر

 

متن روز پدر و روز مرد

 

همسر خوبم به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی فکر نکنم، به چشمانم یاد داده ام که جز تو نبیند و در روز مرد هدیه ام برای تو قلبی است که تا ابد می تپد.

 

عکس نوشته روز پدربرای باب فوت شده

متن روز پدر و روز مرد

همسر عزیزم یک شاخه گل ، یک دنیا مهربانی ، به تو که هم گلی و هم مهربانی . روزت مبارک.

عکس نوشته روز پدر ، بابا روزت مبارک

 

متن روز پدر و روز مرد

همسر عزیزم

با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را، همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی، به مناسبت روز مرد تقدیمت می کنم.

عکس روز مرد به اسم شهرام برای تبریک

متن روز پدر و روز مرد

روز پدر بهانه است که بگوییم همیشه به داشتن پدری چون شما افتخار میکنیم و همیشه این جمله زیبای شما را به یاد دارم که گفتی هیچ وقت موفقیت بزرگی بدون پشتکار مقدور نیست. امیدوارم همیشه در زندگی موفق و شادکام باشید.

عکس نوید عزیزم روزت مبارک

متن روز پدر و روز مرد

پدر عزیزم

ای کاش توان آن را داشتیم که از عرش تا فرش را برایت گلباران کنیم و بر دستان پر از مهر و عاطفه ات که مظهر عشق و ایثار است بوسه زنیم تو در تمام طول سالهای عمرمان و حتی در نبود مادرمان، همچون خورشیدی بر زندگیمان تابیدی. روز پدر را با سبدی از گلهای یاس و نرگس تبریک می گوییم.

 

افشین جان روت مبارک

متن روز پدر و روز مرد

 

ای شبنم عشقت که زیباترین شبنمی بود که روی گلبرگ های قلبم نشست. بدان که تا وقتی شقایق هست دوستت دارم.روزت مبارک.

تبریک روز مرد به اسم صادق

متن روز پدر و روز مرد

 

همسر عزیزم،

برای چیدن ستاره های قلبت با سبدی پر از گلهای زیبا می آیم و گل ها را در باغچه دلت می کارم تا بدانی چقدر دوستت دارم . روز پدر مبارک.

عکس نوشته برای تبریک روز مرد به اسم پیمان

متن روز پدر و روز مرد

 

همسر عزیزم از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد،اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است. روزت مبارک.

مازیار جان روزت مبارک

متن روز پدر و روز مرد

 

پدر عزیزتر از جانم، فرا رسیدن روز خوش یمن و مبارک پدر را تبریک میگویم و امیدوارم سایه مهر و محبت تو پیوسته بر سرم باشد و همیشه در پناه خداوند منان در کنار هم باشیم.

روز مرد برای اسم دانیال

متن روز پدر و روز مرد

 

همسر عزیزم، عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کرم زندگی را در کنار تو آموختم. دلم را به تو بهترین امینم سپردم. روزت مبارک.

عکس نوشته تبریک روز پدر

متن روز پدر و روز مرد

 

پدر عزیزم!

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش همه در کنار تو برایمان معنی پیدا کرده است. روزت مبارک.

عکس نوشته مرد زندگیم روزت مبارک

متن روز پدر و روز مرد

 

پدر جان

سحرگاهان که نسیم آیتی از پاک بودن را به گل ها هدیه میبخشد/به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت/خوب دیدن، خوب بودن، خوب ماندن را/با تمام وجودم دوستت دارم. روزت مبارک.

 

از مطالب زیر هم می تونید استفاده کنید

عکس نوشته های پدر باحال و دوست داشتنی _ روز پدر

عکس نوشته های تشکر از پدر و مادر برای پروفایل

عکس نوشته قشنگ در مورد پدر برای پروفایل