باید که دلی به قدر یک دشت دهد آری که همان ستاره ی هشت دهد آنقدر "رضا رضا رضا " می گویم تا اینکه بلیط رفت و برگشت دهد میلاد امام رضا مبارک

 

 
عکس نوشته امام رضا
 

 

 

 

امام رضا

 

عکس نوشته امام رضا

 

 

 

 

امام رضا

 

 

امام رضا

تصاویر امام رضا

تصویر حرم امام رضا

 

 

امام رضا

 

تبریک تولد امام رضا

 

 


کبوتر می‌گفت:
عاشق آسمان است!
اما همیشه
روی گنبد تو می‌نشست...

آسمانی‌تر از شما مگر پیدا می‌شود؟
سلام آسمان هشتم
امام رضا جان

 
 
عکس و تصویر باید که دلی به قدر یک دشت دهد آری که همان ستاره ی هشت دهد ...
 

ای آستــان قــدس تـو تــنــها پــنـاه من

ای چـلچراغ چشم تو، خورشید راه من

ای مـظـهر عـنایت حـق هشتمین امام

ای خـاک پـاک مـرقــد تـو بوسه گاه من

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد
 
 
عکس و تصویر . #امام_رضا ﺩﻟﻢ ﺷﮑﺴﺘﻪ، ﺩﻟﻢ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺧﺮﯼ ﺁﻗﺎ؟ 😢 ﻣﺮﺍ ﺑﻪ ﺻﺤﻦ ﺑﻬﺸﺘﺖ ﻧﻤﯽ ...
 
بر روی رضـا شمـس امامت صلـوات

بر شافع ما روز قیامـت صـلوات

در شـام ولادتـش که شادنـد همـه

 
 
عکس و تصویر دوست دارم امام رضا
 
سلام بر سلطان خراسان؛ او که غبار قدمگاهش، سرمه دیدگان ماست.

رضاجان عمریست که گوشه نشین محبتم
این گوشه را به وسعت دنیا نمیدهم یا امام الرئوف . . .

بر روی رضـا شمـس امامت صلـوات
بر شافع ما روز قیامـت صـلوات
در شـام ولادتـش که شادنـد همـه
بفرست بر این روح کرامت صلوات صلوات
تولد امام رضا مبارررررررک
 
 
عکس و تصویر یا امام‌ رضا‌‌، قطره ای نیست که با لطف تو دریا نشود، سائلی نیست که ...
 

کبوترم هوایی شدم ببین عجب گدایی شدم دعای مادرم بوده که منم امام رضایی شدم پنجره فولادتودوای هرچی درده کسی ندیدم اینجاکه ناامیدبرگرده...اگه عاشقشی ی سلام بده ولایک کن.
 
 
عکس و تصویر ‍ 🍃 ✨ 🌸 ✨ 🍃 ✨ 🌸 ✨ 🍃 برضامن غربتـــ غریبان صلوات🌺 بر ...
 

به توکل نام اعظمت
*آمده ام ، آمدم ای شاه پناهم بده*
*خط امانی ، ز گناهم بده*
*ای حرمت ، ملجأ درماندگان*
*دور مران از درو راهم بده*
*لایق وصل تو که من نیستم*
*اذن به یک لحظه نگاهم بده*
***السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)***
 
 
عکس و تصویر امام رضا جان بطلب
 


عاشقای امام رضـا وختی میرن پابوس آقـا..
برای کسـب حاجت، آقـا رو قسم میدن به جـان ِ جواد ع
الهـی دعوتـ بشـن به کاظمـین روبه روی دو گنبد طلا...
قسم بدن موسی بن جعفر ع و به جان امام رضـا

***علـی بن موسی الرضـا میلادتان فرخنـده***

 

متن زیبا در مورد امام رضا

عکس حرم امام رضا با نوشته

دلنوشته درباره امام رضا

عکس نوشته امام رضا

استاتوس امام رضا

عکس نوشته درباره امام رضا

زیباترین دلنوشته برای امام رضا

شعر زیبا درباره امام رضا