در این مطلب همراه باشید با موضوع تبریک ازدواج به انگلیسی تبریک ازدواج به دوست،تبریک ازدواج رسمی،تبریک ازدواج به دوست صمیمی،تبریک ازدواج انگلیسی با ترجمه،تبریک ازدواج به برادر،تبریک ازدواج به انگلیسی با ترجمه،تبریک ازدواج به خواهر،تبریک ازدواج به بهترین دوست،تبریک ازدواج به انگلیسی با ترجمه،تبریک ازدواج به انگلیسی،تبریک سالگرد ازدواج به انگلیسی،جمله تبریک ازدواج به انگلیسی،جملات تبریک ازدواج به انگلیسی،تبریک ازدواج به زبان انگلیسی،جملات تبریک عروسی به انگلیسی،متن تبریک سالگرد ازدواج به انگلیسی

همسر خوبم محسن جان فضای سینه ام را از بوی دل انگیز عشق عطرآگین کردی. می‌خواهم تا ابد در کنارم باشی و بدانی نبض من، بعد از عشق به خدا، برای تو می‌تپد. دومین سالگرد پیوندمان و اولین سالگرد زندگی مشترکمان را گرامی می‌دارم.

 جملات زیبا و متن تبریک ازدواج

عکس نوشته تبریک ازدواج

مهتاب برف زیبا و سفید  را به آرامی نوازش میکند و شبی رویایی و افسونگر را نوید میدهد.  در آن شب آرام و سفید، فقط عشق است که جریان دارد و لبهای عاشق و معشوق را به سوی هم میراند و ناگهان در هم قفل میشوند. و سکوت همه جارا فرا گرفته است. تنها یک زمزمه به گوش میرسد، دوستت دارم برای همیشه.

خوشبختی واقعی در دنیا فقط با یک چیز میسر میشود. دوست داشتن و دوست داشته شدن. خوشبختی شما آرزوی قلبی ما است.

♥ جملات زیبا و متن تبریک ازدواج ♥

عکس با متن درباره تبریک ازدواج

بنیادی ترین اصل در طبیعت آدمی اشتیاق فراوان اوست به گرامی داشتنش پس همسر خود را گرامی بدارید. ویلیام جیمز (تبریک عروسی و سالگرد ازدواج)

♥ جملات زیبا و متن تبریک ازدواج ♥

تصاویر جدید تبریک ازدواج

عقل به هیچ رو بر دل حکم نمیراند فقط همدست او میشود.  یانن مک دافلین

اگر واقعا آنگونه که میگویند عشق کور است، چرا لباسهای زیر زنانه را اینقدر زیبا میدوزند

♥ جملات زیبا و متن تبریک ازدواج ♥

ازدواج پیوندی است که هیچ کس در آن ضرر نمیکند. اگر همسر خوبی بدست آوردی خوشبخت میشوی و در غیر اینصورت فیلسوف میشوی. پیوندتان مبارک

♥ جملات زیبا و متن تبریک ازدواج ♥

عکس نوشته تبریک ازدواج به هم

همسر عزیزم نیره جان
با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را، همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی، به مناسبت سالروز ازدواجمان در پنجم تیر ماه تقدیم می کنم

♥ جملات زیبا و متن تبریک ازدواج ♥

مهربان ترین بابا و مامان دنیا
صادقانه دوستتان داریم و در سالروز ازدواجتان هزاران شاخه گل شقایق تقدیمتان می کنیم.

 

برای یک ازدواج موفق و زندگی خوشبخت باید دم به دم عاشق شوید منتها فقط عاشق همسرتان. پیوندتان مبارک

♥ جملات زیبا و متن تبریک ازدواج ♥

بزرگترین جراح و متخصص عالم قلب شما دو تا را با شکوه و زیبایی تمام به هم پیوند زد. سالگرد عمل پیوندتان مبارک باد.

♥ جملات زیبا و متن تبریک ازدواج ♥

ازدواج کتابی است که پیشگفتار آن عاشقانه است و بقیه فصلهای آن

♥ جملات زیبا و متن تبریک ازدواج ♥

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است. تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی. عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور کنی.

♥ جملات زیبا و متن تبریک ازدواج ♥

مصطفی جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد. آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان در کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم.