سلام در این مطلب عکس نوشته هایی با موضوع چرا رفتی؟؟؟که از موضوعات غمگین و عاشقانه هستند مناسب برای پروفایل تلگرام و شبکه های اجتماعی که به اشتراک بگزارید قرار دادیم.

 

جملکس های غمگین و عاشقانه

عکس ناراحتی دختر
چگونه بگویم بدون او می میرم....او رفته و در باورم نیست نبودنش...خود خوب می دانم او مرا کودکی فرض کرد که نمی داند عشق چیست و برای عاشقی حرمتی قائل نمی باشد
عکس ناراحتی و تنهایی
بعد رفتن او دگر این نفس را هم نمی خواهم....حال تو بگو چه کنم ؟بار خدایا دوست دارم مرا بفهمد حتی برای یه لحظه
عکس ناراحتی و غم
برای ستایش توهمین کلمات روزمره کافی است
همین که کجا می رویدلتنگم.برای ستایش توهمین گل و سنگریزه کافی است
تا از تو بتی بسازم…
عکس نوشته ناراحتی از عشقت
نمی شود داد بزنی که به قولِ حافظ، دل به جگر گوشه ی مردم داده ای…عشق را باید “ها” کنی زیر گوشِ کسی که فکرش را هم نمی کند که تو چقدر فکرش را می کنی
عکس نوشته ناراحت کننده
بــاران می خواهــــد..بــارانی آرامامـــــــــــــا طـولانــــــــــــی..تا دسـت در دسـتِ قطــــره هـایشو پـا به پـایِ نمنــــــاکـی اش تمــــام کـوچــه بــاغ ها رابا پـــاهایی بِرَهنــــــــــه قــدم زنــــم مــن بُغــــــض کنــم آسمــــــان ببـــارد..آسمـــــــان بُغــــــــــض کنــدمـــن اشکــــــــ بریــزم….آنگـاه هـــــــر دو آرام شَویـــــــــــــم.
عکس ناراحتی عاشقانه
من یاد گرفته ام… وقتی بغض می کنم… وقتی اشک می ریزم… منتظر هیچ دستــــــــــــــی نباشم…….!!!!!
. وقتی از درد…. زخم هایم به خودم می پیچم… مرهمی باشم بر جراحتــــــــــم…. من یاد گرفته ام…
که اگر زمین می خورم…. خودم برخیــــــــــزم!!!! . من یاد گرفته ام راهی را بسازم به صداقت.!!!! . من یاد گرفته ام. که همه رهگذرنــــــــد همـــــــــــه……… !
عکس ناراحت کننده
 
 
تهیه و تنظیم : تیک سان