من نیز مردادی ام ... آری شیری که غرشش زمین را به لرزه در میاورد ... و غرور و لبخندش دل تمام عالم را قرص و محکم میکند ... اما... فقط خدا میداند که غم و اندوه و گریه های شبانه اش با او چه میکند ...!
عکس و تصویر تقدیم به تمام دوستان مرداد ماهی😊 🌹 #متولدین_مرداد #مرداد
 
☆من یه مردادی ام☆ ¤✘ خیلیا باهام حال نمیکنن...♥ ✘ چون یکم رُکَم... ↻ ✘ یکم سردم... ↻ ✘ یکم غُدَم... ↻ ✘ یکم تُخسَم... ↻ ✘ یکم مغرورم... ↻ ✘ یکم بی اعصابم... ↻ ✘ یکم بَد دهنم... ↻ ✘ اما هرچی هستم... ✘ دورو نیستم... ↻ ✘ نامرد و بی معرفت نیستم... ↻ ، ✘اونایی که از من بدشون میاد مهم نیستن. من برای اونایی که دوستم دارن زندگی میکنم...!!!! :- وگرنه من خیلی وقته دیگه خودم نیستم... ツ★♥
 
عکس و تصویر #مرداد
 
دلم را در مردادی ترین روزهای سال جا گذاشته ام دلم را کنارِ کبوترهای عاشقِ پشتِ پنجره بر بامِ بهشتی ترین خیالِ عشق و در باغی از عطر یاس و گل پونه ها جا گذاشته ام
عکس و تصویر خـ😊 ــوشحالی یعنی : دوستــ💕 ــان مـــرداد ماهی داشته باشی .. کیــااا #مــــرداد ماهی ان ...
 
منی ک مردادی ام تا حالا آرزو نکردم آرزوی خودم و دیگران را ساخته ام
عکس و تصویر دیگه برا لایک پست نمی زارم ،... نوبت به عزیز دردانه های مردادی رسید... جذاب ...
 
♡یه مردادی که خندش واسه بقیه است و گریه هاش واسه خودش !!!  ♥یه مردادی که هرچی اراده کنه ، هرچی بخواد به دست میاره !!!
 
 
عکس و تصویر کیا مردادین؟؟؟ مردادی ها رو عشقه😃 😀 😄
 
♡یه مردادی که جواب بدی هاتو بدتر ازخودت میده ، تا بلکه بفهمی با بقیه این رفتارو نکنی !!!وجواب خوبیاتو با خوبیه بیشتر
 
♡یه مردادی که با بغض بقیه ، اشکاش صورتشو میشوره ، دلش طاقت ناراحتی بقیه رو نداره !!!
 
عکس و تصویر به عشقه تمام مردادی ها
 
 شاید از دوست داشتن زیادش گاهی اذیت شی اماا اگه نباشه میفهمی که زندگی بدون یه "مردادی" جهنمه" .... !!!!
 
♥یه مردادی که عاشق خیس شدن زیر بارونه بدون
عکس و تصویر #مردادی
 
ذره ای احساس سرما!  ♡اما تو حواست باشه . . . . . . . . . .
عکس و تصویر دختر باس مردادی باشه
 
 

عکس نوشته مرداد ماهی خصوصیات مرداد ماهی ها

متن مرداد عکس دختر مرداد ماهی مرداد ماهی که باشی عکس متولد مرداد مرداد ماهی یعنی؟

مرداد ماهی ها مرد

 

تهیه و تنظیم : تیک سان