سلام در این مطلب با موضوع عکس شب بخیر عاشقانه،متن شب بخیر،عکس نوشته شب بخیر عاشقانه،شب بخیر زیبا،شب بخیر دوستانه،شب بخیر عشقم،شب بخیر عزیزم،شب بخیر عارفانه،عکس نوشته شب بخیر گفتن جملات تصویری بسیار زیبا با کیفیت با ما باشید.

 
عکس نوشته شب بخیر عزیزم
 دیشب منتظرت بودم ندادی !  یعنی امشبم نمی خوای بدی ؟!  بابا یه اس ام اس شب بخیـــر که دیگه این حرفارو نداره !!  شبت بخیر گلــــکم !!!
 
عکس شب بخیر عاشقانه دونفره برای پروفایل
 شبانه از کوچه پس کوچه های خیال مردم به سوی خیال تو حرکت میکنم،  باشد که در خواب به تو برسم و آواز شــادی سر دهم  شبی خوش برایت آرزومندم…
 
عکس شب بخیر جدید برای پروفایل
 امشب می خوام بهت افتخار بدم و بیام تو خوابت !  البته از همین جا از خانوادت حلالیت میطلبم …  آخه امکان داره ذوق مرگ بشــــی !!  شبت لالا عزیزم . . !
 
تصاویر شب بخیر عاشقانه
 ای گل سرخ پاییزم ، شبت به خیر عزیزم  بوسه به پات میریزم ، شبت به خیر عزیزم  وقت لالایی گفتنه ، تو خوب بخوابی عشق من  عشقو به پات میریزم ، شبت به خیر عزیزم
 
 
 شبی دیگر سرم را روی بالش می گذارم  به امید اینکه فردا صبح تو بالشم را تکان دهی  شبت بخیر عزیــــزم . . .
 
عکس نوشته انگلیسی شب بخیر برای پروفایل
لالایی کن بخواب قشنگترین یار منو از خواب غفلت کردی بیدار لالایی کن بخواب معنی عشقم الهی بمونی تو سرنوشتم لالایی کن شبت به خیر عزیزم تمام عشقمو به پات میریزم
 
 
عزیزم خواب و بیدارت قشنگه شب من بی تو و بی آب و رنگه بخواب ای نازنینم ، مهربونم ، دلنشینم منم من ، عاشقت ، آروم باش بهترینم …
شب بخیر متحرک عاشقانه جدید
 
امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت ! شبت به خیر …
 
 
جهان محو نگاه توست بانو حسود قرص ماه توست بانو مهم دلتنگی شب های من نیست مهم چشم سیاه توست بانو
 
 
شبام بی تو غم انگیزه فقط خوبه که پاییزه  دلم گرمه به نقاشی فقط کاشکی تو هم باشی
 
 
عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت، شب که دلتنگش میشی دوباره میشینی همون اس ام اسای تکراری رو میخونی !
 
 
تهیه و تنظیم : تیک سان