سلام در این مطلب از سایت تیک سان عکس های غمگین سربازی،عکس نوشته عاشقانه سربازی،

عکس نوشته های سربازی،عکس سربازی عاشقانه،

عکس نوشته غمگین سربازی،عکس پروفایل سربازی،

عکس سربازی غمگین،عکس نوشته سربازی را برای شما قرار دادیم.

 

عکس نوشته درمورد سربازی

 
 
عکس نوشته در مورد سربازی
 

هر سربازی در جیبهایش در موهایش
و لای دکمه های یونیفورمش زنی را به میدان جنگ می‌برد

آمار کشته های جنگ همیشه غلط بوده است

هر گلوله دونفر را از پا در می آورد سرباز و دختری که در سینه اش می‌تپد...!

 
کیا عشقش رفته سربازی؟
 
به سلامتی زنی که تک فرزندش هیچ وقت از سربازی برنگشت
 
عکس فانتزی سربازی رفتن
 
عکس سربازی عاشقانه
 

به دوست داشتَنت مشغولم ...

همانند سربازی که سالهاست ؛ در مقرّی متروکه ،

بی خبر از اتمام جنگ ،

نگهبانی می دهد...!

 
عکس نوشته عاشقانه سرباز و عشق
 
عکس نوشته سربازی خر است
پسر بودن یعنی فقط تا اخر دبستان بابا مامان پشت سرتن بعدش جامعه بزرگت میکنه.. پسر بودن یعنی فقط یه سال وقت داری که کنکور قبول بشی.. پسر بودن یعنی بعد 18 دیگه یا سربازی یا سربار.. " پسر بودن یعنی بی پول عاشق نشی " پسر بودن یعن حرفایی که میمونه تو دل پسر بودن یعنی " مرد که گریه نمیکنه "
 
شعر نوشته درباره سربازی
 
پیشی ملوس درکفش سربازی....

به سلامتی سربازی که لب مرز روو برجک داشت به عکس عشقش نگاه میکرد

یهو دید عشقش با عشق جدیدش میخوان قاچاقی از مرز رد بشن،

امون نداد زد جفتشونم جنازه کرد!

وااالا؛ سربازیه شوخی که نیس . . !

 

عکس و تصویر به سلامتی همه سربازان سرباز #ارتشی
 

تا قبل از اینکه برم سربازی فکر میکردم دو ساعت خیلی کمه

اما وقتی رفتم رو برجک دو ساعت وایسادم فهمیدم دو ساعت هم خودش یه عمره

به سلامتی همه سربازا

در مورد سربازی

به تنگ آمد دلم یا رب از این زندان سربازی

پریشانم پریشانم من از دوران سربازی

به غیر از خرمن در آتش صد آرزو در دل

نبردم طرفه ای از آتش پنــــــهان سربازی

به عزلت گوشه ای جستم به دور از خلق و در حسرت

چه غمگین شعرهایی خوانـدم از دیوان سربازی

کجاآزاده ای حال اسیری درک خواهــد کرد؟

به خلوت گفت با من دیده گریان سربازی

غریبی می کند  با من نوای شادمانیـها

از آن روزی که امضا کرده ام پیمان سربازی

 
عکس با متن سربازی

فاصله برای عاشق همیشه تلخ است

چه ۸۰۰ کیلومتر و چه ۸ متر !

این را از چشمان خیس سربازی فهمیدم

که از بالای برجک دیده بانی به همسرش می نگریست

عکس نوشته سربازی جدید

حال این روزهای من

تکرار روزهای نبودن توست …

حال من خوب است

اما تو …

اگرخواستی باور کن !

عکس نوشته عشق و سربازی

به امید اجابت دست بر دامان حق بردم

که کوته کن خدایا دستـم از دامان سربازی

نخواندم نکته ای از درس شیرین محبتها

در این مدت که بودم در دبیـرستان سربازی

گریزانند مرغان چمن از بام بی الفت

کجا بلبل نشیند بر لب ایوان سربازی

سوال از ((مهر )) کردم : روزگارت چون گذشت آخر ؟

که لب بگشود (( مهر)) از ناله و حرمان سربازی