عکس نوشته هایی با موضوع تنفر و نفرین و کینه داشتن برای پروفایل را برای کاربران آماده کردیم

عکس نوشته دربراه کینه ورزی
عشق هایت را مثل کانال تلویزیون عوض می کنی و افتخار می کنی که عشق برایت این چنین است !و من می خندم  به برنامه هایی که هیچکدام ارزش دیدن ندارند
 
از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی“رفـــــــتن ” همیشه حتی در دستور زبان فارســـی“لــــــازم” است…
عکس پروفایل درباره کینه داشتن
قرار نیست که همیشه من خوش باشم دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم امروز دیگری خوش است برای با تو بودن و فردا یکی دیگری از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست تو می تونی  !!!
عکس نوشته کینه دوز نباشیم
کاش یاد توبه سان فلفلی زیر بینی که تحریکت میکند عطسه کنی قلبم را تحریک می کرد تا هرآنچه از تو در قلب دارم بیرون بریزد
 
به حق رفتی زیادی ات کرده بود شیرینی ام دلت را زد
به حق رفتی
تصاویر جدید از کینه
و باور نداری این حرف ها را ! وگرنه... من سالهاست برای آنکه در فال ِ تو باشم ، در قهوه تــو...
غرق شده ام ...!
عکس نوشته درمورد کینه
آدما مترسک نیستن که وقتی واسه کلاغهای دلت تکراری شدن اونو با یکی دیگه عوض کنی !
خودت باش قبل از اینکه مترسک دیگران بشی .
عکس نوشته جدید اسز کیننه داشتن
در خیال دیگری می رفت ، و من چه عاشقانه کاسه ی آب پشت سرش خالی می کردم !
 
دنبال واژه نباش.کلمات فریبمان میدهند....
وقتی اولین حرف الفبا کلاه سرش میرود فاتحه ی بقیه ی حروف را باید خواند
 
 
تهیه و تنظیم : تیک سان