عکس نوشته جدید با موضوع مهر ماهی با مدل و طرح عاشقانه و دورنگ سه بعدی 

از این تکست های تصویری زیبا میتوانید به عنوان پروفایل و یا لوگو با کیفیتی بالا استفاده نمایید واسه مهرماهیا


دقت داشته باشید سایر کاربران نیز برای  طراحی عکس اسم ماه تولدشون  در قسمت نظرات  درخواست بدن

مهرماهی

بگذار نام مهـر برود...ما دلخوشیم به ذات مهـر...ما زاده شده ایم با مهـر...نمی هراسیم از رفتن صورت مهـر...سیرتی خواهیم ساخت دوباره در داشتن مهـر...

عکس و تصویر من مهرماهی ام حسرت چیزی نیست که من بخورم حسرت چیزیه که ب دلت میزارم
 
 متولد مــاه مـــهـــر ست دیگر...  شاید همیشه سکوت کند ، اما... اما حرفهایش را در نگاهش می ریزد... دلتنگی، قسمتی از قلبش است... و صبر ، تکه ای از روحش... متولد مــاه مـــهـــر ست دیگر... عواطف و احساساتش رو در خودش می ریزد... چیزی به کسی نمیگوید... دوست دارد وقت اشک ریختن تنها باشد... متولد مــاه مـــهـــر ست دیگر فرمانروای احساسات...
عکس و تصویر من مهرماهی ام😍 😍
 

 

باران برای تو می‌بارد مهر ماهى  
این برگ‌های زرد به خاطر پاییز نیست که از شاخه می‌افتند قرار است تو از این کوچه بگذری و آن‌ها پیشی می‌گیرند از یک‌دیگر برای فرش کردنِ مسیرت... گنجشک‌ها از روی عادت نمی‌خوانند، سرودی دسته‌جمعی را تمرین می‌کنند برای خوش‌آمد گفتن به تو...
عکس و تصویر خدا مهرماهی هارو آفرید تا بنده هاش از بی مهری هلاک نشن...😏 مهر ماهی ها ...
 
زن مهر ماهى را باید با اشتیاق کشف کرد..... 
زن مهر ماهى را باید بو کرد باید روحش را استشمام کرد و نفس کشید
عکس و تصویر سلامتی همه رفقای مهرماهی مهرماهیا کامنت
 
 
زن مهر ماهى را باید دوست داشت باید در آغوش گرفت و فشرد باید تماشایش کرد ، گونه هایش را لمس کرد قوس ِ کمرش را دست کشید ستون فقراتش را با انگشت بازی کرد موهایش را پشت گوش انداخت
عکس و تصویر مهرماهیا لایک یادشون نره #مهر #مهرماهی
 
 
به زن مهر ماهى باید گل داد باید بی بهانه از لبانش بوسه گرفت ظرافتش را باید نشکست 
زن مهر ماهى را باید با اشتیاق کشف کرد.....
عکس و تصویر #مهرماهی #مهر_ماه #من_عاشق_ماه_هفتم_سالم پی نوشت:به دلیل مصادف شدن ماه تولدم با ماه محرم و روزش ...
 

 

  یه مهر ماهى غـــــم هایــــــش را ...  خودش میـــ ــداند و دلش ...  همه تنـــــــها لبــــخـــندهایش را میبینند ؛  حســـــــرت میـــــخورند ...  بـــخاطر شاد بودنـــــش ...  بخاطر خنده هایـــــــــــش ... 
و هیــــــــــــچکس
 
عکس و تصویر اگه مهرماهی لایک کن.
 
پاییز  چمدانی از خاطره است...  من...  و پاییز ...  سالهاست پیچیده‌ایم به هم... و...  چـــــــــه قــــــدر خــــــــــوبـــــــــ است  کـه پــشــت در های بـسـتـه ی  زندگــــــیــــــــــم ...  یـــک  "پاییز  یـــک  مهر  دارم...
 
عکس و تصویر اونایی که مهرماهی هستن لایک کنن😍
 
من از تبار مـهــرم ...  از نسل مــیــزان، صمیمی و گرم ...  چون عنصر وجودیم از هـوای پــاک است و ستارۀ حاکمم ونوس ...  احساس پاک و خالصی دارم که هیچگاه نمی میرد  سمبل وجودم " ترازو" و " اعتدال " نمادم است
 
عکس و تصویر درخواستی(مهرماهی ها)
 
ﻣﻬﺮ ﻣﺎﻫﯿﺎ ... ﻣﻬﺮﻩ ﻣﺎﺭ ﺩﺍﺭﻥ ... ﺻﺒﻮﺭﻥ ﻭ ﻋﺎﺷﻖ ﻋﺎﺷﻘﯽ !... ﺩﺭﺩﺍﺷﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ﻭﻟﯽ ﺷﺎﺩﯼ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﻣﺎﻝ ﻫﻤﺴﺖ ... ﺧﻮﺵ ﻓﮑﺮﻥ ﻭ ﺩﻗﯿﻖ ﺧﻮﺵ ﺗﯿﭗ ﻭ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻨﻮﻉ ﻫﺴﺘند ﻣﺸﮑﻞ ﭘﺴﻨﺪ ﻭﻟﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﭘﺴند ﺍﺯ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﺧﻮﺷﺸﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺘﻦ ﺍﻣﺎ ﺭﻭﯼ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻣﻮﺷﮑﺎﻓﺎﻧﻪ ﺩﻗﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﭘﺮ ﻏﯿﺮﺕ ﻭ ﻣﺘﻌﺼﺒﻦ ﮔﺎﻫﯽ ﻏﯿﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﻫﺴﺘﻦ ﺧﻮﺵ ﺳﺨﻦ ﻫﺮ ﻣﺠﻠﺴﯽ ﻫﺴﺘﻦ ﺑﻪ ﮐﺘﺎﺏ ﻋﻼﻗﻪ ﺧﺎﺻﯽ ﺩﺍﺭﻥ ﻭﻗﺖ ﺷﻨﺎﺱ ﻭ ﺩﻗﯿﻘﻦ ﭘﺮ ﺗﺤﺮﮎ ﻭ ﭘﺮ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﻫﺴﺘﻦ ﺍﺯ ﺷﻠﻮﻏﯽ ﻭ ﺳﺮ ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﺘﻨﻔﺮﻥ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻨﻬﺎ ﺭﺍﻩ ﺭﻓﺘﻦ ﻭ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﻭ ﺑﺎ ﻣﻌﺮﻓﺘﻦ ... ﺩﺭ ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﻫﻢ ﭼﻬﺮﺷﻮﻥ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺧﺎﺻﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺣﺴﺎﺳﻦ ﺍﻣﺎ ﺍﺷﮑﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﻪ ...
 
 
بوی مهر  باز بوی دفتر 
پاک کن های سفید...
  ته مداد قرمز 
باز هم مهر رسید 
باز هم رج زدن حرف الف 
باز هم دخترکی سر به هوا 
دختری نازکه نامش کبراست 
و د ه ها سال است  قول ها داده به خود 
و گرفته تصمیم  که دگربار، کتاب خود را  باز جا نگذارد.
شب به زیر باران  آن کتاب کهنه  همچنان خیس و چروکیده و باران زده است 
باز هم سال دگر  باز پاییز دگر  باز تصمیم دگر 
باز کوکب خانم  چند مهمان دارد 
باز هم سفره رنگین پهن است 
و کدام از ماها  در پس این همه سال …
  حسرت خوردن از آن سفره کوکب خانم  همچنان با او نیست؟ 
خوش به حال عباس! 
خوش به حال کبری! 
خوش به حال حسنک!
  که همه دغدغه شان  سفره و دفتر خیس است
و صدای یک بز  خوش به حال همه شان! 
که ز ما جا ماندند  همه کودک ماندند 
و رسیدیم ما به سرابی که هم اکنون هستیم 
و غم غربت ایام گذشته است که دایم با ماست
عکس و تصویر مهرماهی
 
 
دلم پــــاییز میخواهد ترجیحا مهر مـــاه بــــاران هم ببارد و تنهایى . دلم قدم زدن میخواهد... از اینجا تـــا خود بى رمقى تـــا جـــایى که نـــایى بـــراى ادامه نماند تـــا اوج لمس رنگ بـــرگ ها تـــا نهایت استشمام خوشبوترین عطر جهان لا به لاى درختان نیمه برهنه ى نم خورده ...  دلم بدجور بى تـــاب پـــاییز است فصل من ، زودتر بیا !
عکس و تصویر جوووووووون واسه مهرماهی خاص و ناب خودممممممم
 
 
ماه مهر فصلش پاییز  الفبای عشق را  حرف به حرف ...  برای من تفسیر می کند  گرچه عشق  یک هجا بیشتر نیست...
 

دختر مهر ماهی

عکس نوشته مهر ماهی

مهر ماهی های معروف

پسر مهر ماهی

من یه مهر ماهی ام

مهر ماهی یعنی

مهر ماهی که باشی

دختر باس مهر ماهی باشه

 

 

تهیه و تنظیم : تیک سان