در این مطلب همراه هستید با عکس نوشته و متن هایی در مورد افسوس خوردن،افسوس جوانی،افسوس گذشته،معنی افسوس به انگلیسی،افسوس و صد افسوس که برای شما آماده کردیم.

حکایت من حکایته کسیه که عاشقه دریا بود اما قایق نداشت
دلباخته سفر بود اما هم سفر نداشت
حکایته کسی که زجر کشید اما ضجه نزد
زخم خورد اما زخم نزد
زخم داشت و ننالید
گریه کرد اما اشک نریخت
وفادار بود ولی وفا ندید
حکایته من حکایته کسیه که پر از فریاد بود اما سکوت کرد تا همه صداهارو بشنوه

عکس نوشته درباره افسوس

به شقایق سوگند
که تو بر خواهی گشت
من به این معجزه ایمان دارم
منتظر باید بود
تا زمستان برود
غنچه ها گل بکنند

عکس نوشته درمورد افسوس

میان ماندن و نماندن
فاصله تنها یک حرف ساده بود
از قول من
به باران بی امان بگو :
دل اگر دل باشد ،
آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد

عکس با متن درباره افسوس خوردن

در روزگاری که “ سلام ” و “ خداحافظ ” فرقی‌ با هم ندارند
نه ماندن کسی‌ حادثه ست نه رفتنِ کسی‌ فاجعه !

تصاویر افسوس برای پروفایل

مدتهاست
چتر منطق را بر سر گرفته ام !
تا باران عشق را تجربه نکنم !
دیگر توان مقابله با
تب و لرز برایم باقی نمانده است !

عکس نوشته درباره افسوس خوردن برای پروفایل

یه روزایی ، یه شبایی
به یه آدمای خاصی خیلی احتیاج داری
گوشیتو برمیداری شمارشو بگیری
اما میدونی بی فایدس
اینقدر دلگیرو دلتنگی که یهو به خودت میای
و میبینی خیره شدی به یه صفحه ی خالیِ بی جواب
اشکات سرازیر شُدن و بعد با خودِت فقط یه جمله میگی
اونهمه دوست داشتن آخرش چِرا اینطوری شد . . . !

عکس نوشته های جدید درباره افسوس

تو رفته ای . . .
اما فقط از تو خواهشی دارم !
هرکجای این دنیا بودی ،
حتی در آغوش عشقت ،
هر وقت خوشحال بودی و از ته دل می خندیدی ،
یادت باشد ، کاری کرده ای که یک نفر، مدت هاست نمی تواند بخندد . . .

خطاطی شعر درباره افسوس
سیاهی لبهایم از سیگار نیست . . . !
سیاه پوش هزار حرفه نگفته است . . .
 
تهیه و تنظیم : تیک سان