مجموعه ای جدیدترین و زیباترین عکس نوشته و متن های 97 را درمورد حجاب و چادر برای دختران عزیز چادری تهیه کرده ایم که در ادامه مشاهده میکنید

حجاب

آن ها چفیه بستند تا بسیجی وار بجنگند
من چادر می پوشم تا زهرایی زندگی کنم!
آن ها چفیه را خیس می کردند تا نفس هایشان”آلوده شیمیایی” نشود
من چادر می پوشم تا از”نفس های آلوده”دور بمانم!
“بانو چادرت را بتکان قصد تیمم داریم.

عکس و تصویر حجاب (2) ضرورت حجاب خداوند به طور ذاتی جنسیت مذکر انسان را ضعیف تر از ...
مادرم، شاعر شب های پر از دلخوری است
مادرم، مادر تو، مادرمان چادری است!
خانم انداخته بر روی سرش چادر را
و گرفته ست دوباره پسرش چادر را!
روشنی می دهد آن چادر مشکی وقتی
کرد پر نور دعای سحرش چادر را
پسرم
جانم الو جان؟
پسرم تنهایی؟
پسرم وقت ناهار است.
عکس و تصویر 🔻 اسلحه ما برای دفاع از آزادی 🔹 #حجاب اسلحۀ ماست برای دفاع از آزادی ...
چادر زهرا حکایت میکند!
از بی حجابی هاشکایت میکند
روز محشر بر زنان با حجاب!
حضرت زهرا شفاعت میکند.
عکس و تصویر اصلاً هرچه کینه از جمعه ها داریم را باید سر شنبه ها خالی کنیم شنبه ...
چادر زهرا حکایت میکند!
از بی حجابی هاشکایت میکند
روز محشر بر زنان با حجاب!
حضرت زهرا شفاعت میکند.
عکس و تصویر حجاب (1) ماهیت حجاب بسم الله الرحمن الرحیم شروع مبحث حجاب حجاب در لغت به ...
من شکایت داشتم
از آنها که چادرم را نفهمیدند
اما اینبار
از آنهایی شکایت دارم
که چادر را ابزار اجباری برای ورود به برخی دانشگاهها کردند
که چادر را مجوز ورود و کار در برخی مکانها کردند
که
اما حاصلش چه شد؟
چادریهای دور کمری با هفت قلم آرایش خلق شدند.
 
عکس و تصویر لطفا عکسهای با حجاب را زیاد منتشر کنید
ببخش بانو؛
جسارتا اگر بگویم
فرشته ای از چادرت آویزان است
و آن را سفت گرفته
تا از شیطنت های نسیم ،
در چادرت موج نیفتد
نمیگوئی فلانی دیوانه شده؟.
عکس و تصویر پشت این چادر مشکـے بہ خدا رازی هست بہ کبودی زده اند رنگ غم یاسے ...

دوتـا خط وجود دارند که اگه دوطرف یک عدد قرار بگیردند اون عدد رو مثبت میکنن

حتی اگه منفی باشه
اون دوتا خط اسمش قدر مطلقه
چادرمن!
قدرمطلق من است
چه خوب باشم چه بد!
ازمن انسانی خوب میسازد.
عکس و تصویر چـادرم افتــخارمــه #حجاب #عفاف روز حجاب و عفاف مبــارک باد .
 
 
چـادری اگر هستم
لباس های قشنگ هم دارم
غروب جمعه اگر دلم میگیرد
شادی ها و دیوونه بازیای دخترونه ام سرجایش است!
سر سجاده اگر گریه میکنم!
گاهی هم از ته دل میخندم
شاید جایم بهشت نباشد!
اما چادر من بهشت من است.