عکس پروفایل قهر کردن پسرانه و دخترانه خفن جدید با نوشته، عکس نوشته قهر جدید، عکس های غمگین تنهایی ، عکس عاشقانه قهر نکن، عکس های غمگین جدایی  و قهر کردن برای پروفایل

عکس پروفایل درمورد قهر

 

عکس با متن درباره قهر کردن

 

تصاویر درمورد قهر و آشتی برای پروفایل

عکس نوشته های فانتزی درمورد قهر کردن

تصور درباره قهر

 

عکس نوشته جدید قهر و آشتی برای پروفایل

 

عکس نوشته با موضوع قهر برای پروفایل
به خاطر یافتن مقصر  زندگی ات را تلخ و سیاه نکن  بگذار آن چه در پایان یک عشق به جای می ماند  خاطرات خوش باشد با من آشتی کن تا دنیا با من آشتی کند
 
عکس پروفایل قهر بودن
چی می شد تو  هم منو دوستم می داشتی نازنین  جای گریه رو لبام خنده می کاشتی نازنین  حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم  طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین
 
عکس پروفایل قهر با همسر
بوسه ام را می گذارم پشت در  قهرکردی  قهرکردم سر به سر  تو بیا در را تماما باز کن  هر چه میخ واهی برایم ناز کن  من غرورم را شکستم داشتی ؟  آمدم  حالا تو با من آشتی ؟
 
عکس نوشه عاشقانه قهر کردن
بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی  دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن
 
 
منو ببخش تنهام نزار  برای آخرین بار  تنهام نزار  بی من نرو  نگو خدانگهدار
 
عکس نوشته قهر و آشتی برای پروفایل
احساس سوختن به تماشا نمی شود  آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم . . .
 
 
این دلی که شکستی مال من نبود  خیلی وقت پیش تقدیم به تو شد  خوشحالم چون حالا میتونم جای دل سنگ بذارم تو ســ ــینه . .
 
عکس پروفایل دخترونه درباره قهر کردن
با تو بودن خیلی وقته که گذشته  بی تو بودن مثل مهر سرنوشته  حالا اسم تو را هی زمزمه کردن  واسه من نه تو میشه نه فرقی داره . . .
 
شعر نوشته قهر کردن برای تلگرام
تا که بودیم ، نبودیم کسی /  کشت ما را غم بی هم نفسی  تا که خفتیم همه بیدار شدند
/  تا که مردیم همگی یار شدند  قدر آن شیشه بدانید که هست /  نه در آن لحظه که افتاد و شکست . . .
 
تصویر با متن قهر کردن بهتره

 

پیامک قهر و دلخوری،متن قهر بودن،تصاویر قهر،متن قهر و آشتی،جملات قهر،عکس قهر دختر و پسر،پیامک قهر و آشتی،اس ام اس قهر بودن

 

تهیه و تنظیم : تیک سان