یکی دیگه از فانتزیام اینه بچه دار بشم اسمشو بذارم پرچم و بفرستمش پُشت بوم بعد همسرم بگه عزیزم پرچم کجاس ؟منم بگم پرچم بالاس ! بد دوتایی کلی حال کنیم !

 

یکی از فانتزیام اینه که دکتر

یکی از فانتزیام اینه که توی یه پارک شلوغ شروع کنم به دویدن و همزمان با موبایلم بگم : لعنتیا تا من نگفتم هیچکس شلیک نکنه،کلی آدم بیگناه اینجا هست !....توهم در حد سراب های بیابان های ۱۵۰ درجه آمازون

 

یکی از فانتزیام اینه که توی زمستون با مخاطب خاصم ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺰﺍﺭم و ﻟﭙﺎﺵ ﯾﺦ ﺑﺰﻧﻪ ﺍﺯ ﺳﺮﻣﺎ ﺑﻌﺪ ﺑﺎ ﮐﺶ ﺑﺰﻧﻢ ﺗﻮ ﺻﻮﺭﺗﺶ ﺩﺭﺩﺵ ﺑﮕﯿﺮﻩ …ﻋﺎﯼ ﺣﺎﻝ میده ، ﻋﺎﯼ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﺪﻩ !

 

یکی از فانتزیام فیس بوک

فانتزی من اینه بدونم وقتی رفتیم بهشت ازکدوم درخت باید سیب بخوریم عایا؟؟!!!!!!

 

یکی از فانتزیام اینه که وقتی اعصابم خورده بزنم مخاطب خاصمو لهش کنم بعد پلیس بیاد منو بگیره بندازه زندان ، منم از زندان فرار کنم در حین فرار از پشت تیر بخورم و از هوش برم و وقتی به هوش میام ببینم روی ویلچر نشستم و از دماغ به پایین فلج شدم که درس عبرتی بشه برای سایرین !

 

یکی از فانتزیام اینه که اسمم سحر باشه بعد ماه رمضونا مامانم سحر که میشه بیاد بهم بگه:سحر پاشو سحره بیا سحری بخور

 

یکی از بزرگترین فانتزیام اینه که مخاطب خاصم توی دریاغرق بشه من با گیتارم بخونم دریا اولین عشق مرا بردی ......... بعللللللللللله من همچین ادمی ام

 

یکی از فانتزیام اینه که انقدربا مادرشوهرم صمیمی بشم که وقتی گفت عروس پاشو فلان چیرو بیار بگم پاشو خودت بیار مرگ تو اصلاً حال ندارم!!!

 

یکی از فانتزیام اینه که دست کنم تو دماغ این دختر بینی عملی ها ببینم تا کجا میره روانیم خودتونید خب دوس دارم

 

یکی از فانتزیام اینه که سر سفره عقد وقتی عاقد میپرسه آیا وکیلم ؟؟ من جفت پا بپرم وسط بگم : نهه نهههه تو آخوندی

 

یکی از فانتزیام اینه که وقتی ناراحتم نخندم ولی بازم میخندم کلا موقعیت سرم نمیشه ناراحتما ولی خل بازیام سر جاشه

 

یکی از فانتزیام اینکه…… . تو دانشگاه یکی از اساتید تهدیم کنه ک بهت صفر میدم… بعد منم در حضور همه برم جلوش سرمو بکوبم به دیوار بگم…منو از نمره میترسونی من زندگیمو باختم استاد…برو از خدا بترس..

 

 

تهیه و تنظیم : تیک سان