متن گلایه عاشقانه
میگه دیگه نمیخوامت ای حرفات اخلاق تونیست ازتو گلایه ای ندارم نه ازپدرومادرت گلایه دارم اززمان گلایه دارم که تورا به هم رسوند
گلایه از روزگار
من از مسافر دنیا شدنم پشیمانم ، اگر زبان به گلایه بگشایم، میترسم تمام شهر را بگریانم ،سکوت میکنم خودم که سوخته ام کسی را نسوزانم...
 
گلایه رو گلایه رو گلایه چقدر دلگیرم ازگوشه کنایه! شکایت رو شکایت رو شکایت ازاینجا شاکیم تا بینهایت... ! نمیدونم چرا این روزا زود زود دلم میگیره خددددددددددااااااااا کمکم کن
 
دنیا در گلایه ها غرق خواهد شد گلایه های شیشه ها از سنگ درختها از تبر پرنده ها از گلوله و ادمیزاد از عشق
 
دوستت دارم گلایه از تکراری بودنش نکن مشکل از مـــــن نیست تو زیادی دوست داشتنی هستی
 
آبی دریا قدغن گلایه کردن غدقن/ عطر خوش زن غدقن تو غدقن من غدقن
 
چه کرده ای با دلم که؟؟ با هرکس از تو گلایه میکنم… شاعر حسابم میکنن
 
تهیه و تنظیم : تیک سان