سلام در این مطلب عکس نوشته با متن هایی راجب چهارشنبه سوری آخر سال که امیدواریم امسال بی خطرتر باشه به یاد قهرمانان آتش نشانمان که امسال را برای آتش نشانان عزیز و قهرمانمان چهارشنبه آخر سال آرامی را داشته باشند.

چگونه چهارشنبه سوری بی خطری داشته باشیم

پاس دارم آتش جاوید را یادگار فطرت جمشید را چند روزى مانده بودش تا به عید آمد آتش در چنین روزى پدید بهر او آتشگهى آراستند از پلیدى و سیاهى کاستند پس ازآن هر روز در روزى چنین جشن سورى بوده در ایران زمین تا که آتش را پرستارى کنیم از اهورا طلب یارى کنیم. ((چهارشنبه سوزی شاد باد))

با یاد قهرمانان آتش نشان

 

چهرشنبه سوری مبارک برای پروفایل

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه

چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه

غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو

چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل نکنیم

چهارشنبه سوریتون مبـــارک »سوختن غم و غصه هاتون در آتش چارشنبه سوری را آرزومندم »مواظب خودتون باشید❌نوروز خود را نسوزانیم

چهارشنبه سوری عکس نوشته

چنین گفت زرتشـت:

که سوزانید بدی را درآتش ، تا ز آتش برون آید نیکی

پس تو نیز چنین کن

چهارشنبه سوری مبارک

 

انگـــــــاری غلغله ی محشـره چارشنبه سوری

گوشم از بمب و ترقّه کره چارشنبه سوری

رســم خیلی خوبیه اگــه خرابش نکنیم

واســه مـن فشفشه یادت نره چارشنبه سوری

 

با یاد سرخی گونه هات

درخشـش چشمات

سوزاننـدگی لبـهات

داغــی عشقت

از رو آتیش میپرم

دوستت دارم آتیش پاره

چهارشنبت مبارک