عکس پروفایل شاد

عکس و تصویر عاقا معادلات انیشتین تو حلقم اگه دروغ بگم . داداشم ( ی وقت فک نکنین ...

عکس پروفایل انگلیسی شاد    

عکس پروفایل شاد دخترونه جدید    

عکس پروفایل انگلیسی زیبا  

عکس پروفایل شاد عکس پروفایل شاد جدید

عکس و تصویر بخند مصنوعی😊 نزار بفهمن چقدر داغونی خوشحال شن:)
عکس نوشته و شعر در مورد شادی و دوری از غم
عکس و تصویر وایییی بچه ها تو پوست خودم نیمگنجم نمیدونید چقدرخوشحالم که مامانم راضی شده به حدی ...
عکس نوشته شاد و لبخند
عکس و تصویر وییییی چه گوگولیه😄 😍 😘
عکس شاد برای پروفایل

از انتهای خیالت تا هر کجا بروی به هم میرسیم
زمین بیهوده گرد نیست
فرقی ندارد
شرق
یاغرب
شمال
یاجنوب
من تورابه هرجهت دوست دارم

 

برای تو عشقم

برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست…

برای تویی که قلبم منزلگه عـــشـــق توست …

برای تویی که احساسم از آن وجود نازنین توست …

برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد…

برای تویی که مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاک خود کردی…

برای تویی که هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است…

برای تویی که قلبت پـا ک است …

برای تویی که عـشقت معنای بودنم است…

برای تویی که آرزوهایت آرزویم است…

 

امروز عزیزم

می خوام بهت بگم:

هر روز که میگذره عاشق تر میشم،

عاشقا زودتر دلگیر میشن،

دل نازک تر میشن،

وقتی نمی بینمت پر غم

چشمام تر

و گونه هام خیس،

دل ابریم هواتو میکنه

راز خوشبختی من امروز

در دستان تو است

و تمام من در چشمان تو خلاصه

شده

دلاویزترین شعر جهان را خواهم

سرود

خواهم گفت:دوستت دارم

نه به یک بار،نه به ده بار!

که به صدبار خواهم گفت:

دوستت دارم،

دوستت دارم

دوستت دارم

عکس و تصویر هیچ وقت نمیدونستم عشق صدا داره ؛ تا وقتی که صدای خنده هات رو شنیدم
عکس دخترانه شاد
 
 
عکس و تصویر جیغغغ تنها دختر سینگل تو اکیپ منم😐 😂 من چقدر سینگلم 🔪 🔪 🔪 😂 ...
 
عکس نشاط آور دخترونه
 

 

عکس دختر شاد برای تلگرام