عکس نوشته هایی با موضوع این حقم نیست را برای شما آماده کردیم

عکس و تصویر این حقم نیست.....
آمدم تا به نفســـهای تو عادت بکنم هر نفس گرم تر از قبل صدایت بکنم آمدم آیــه شوی واژه به واژه تا من از همه غیر تـــو اعلام برائت بکنم بی تـو دلگیـــر ترین ثانیه ها سهم من است حقم این نیست که با گریه رقابت بکنم کارم این است
عکس و تصویر حقم نیست این همه تنهاااایییی :-(
خدایا ... درسته من بنده ی خوبی نبودم ... ولی این حقم نبود و نیست ... این زندگی حقم نیست
عکس و تصویر این حقم نیست طراح:بهرنگ نامداری
این حقم نیست این همه تنهایی وقتی تو اینجایی وقتی میبینی بریدم.... این حقم نیست حق من که یه عمر با تو بودم اما با تو روز خوش ندیدم.
عکس و تصویر این حقم نیست این همه تنهایی ی ی
خدا کسی ک از زندگیم رفته رو هیچ وقت سرراهم قرارش نده لطفا لطفا.... این حقم نیست
عکس و تصویر این حقم نیست حق من که یه عمر باتو بودم اما با توروز خوش ندیدم ...

من دلم پیش کسی نیست، خیالت راحت
منم و یک دل دیوانه ، خاطر خواهت
فکر من نیستی ، اما به خودت فکر بکن
بی تو من ثانیه ای تاب نیارم ، خودت فکربکن
میشود جز تو دلم پیش کسی گیر کند؟
نکند عقل تو را اینهمه درگیر کند ؟
بخدا اینهمه تحقیر شدن حقم نیست
خوار هم میشوم اما گل من ،حقم نیست
دست بردار،من از این فاصله ها میترسم
مشکلم حل نشد ازمساله ها میترسم
دست بردار ،بیا ،پای رسیدن دارم
با تو باید که در این جاده قدم بگذارم
دست بردار، بیا ،من که دلم را دادم
من که در هر نفسم عطر تو را جا دادم!
چشم از دوری تو تر بشود؟ حقش نیست
دلم از دست تو پرپر بشود ؟ حقش نیست

عکس و تصویر خدایا باور کن این دردا حقم نیست مگه من چندسالمه اخه .کرم تو شکر:'(

این حقم نیست....
بیزارم....
بیزارم از آن عشق
که عادت شده باشد
یا آنکه گدایی
محبت شده باشد !!!!
دلگیرم از آن دل
که در آن حس" تملک "
تبدیل به غوغای
"حسادت " شده باشد !