من معترضم ….
با “علف” خوردن گاوها در مزرعه هیچ مشکلی ندارم !
اما …
به گاوهایی که در بین ما می گردند ؛
و “عمر” ما را می خورند معترضم … !

عکس نوشته های طعنه دار
حوّایت می‌شدم
اگر سیبِ سرخی داشتی
حیف «آدم» نیستی………!
عکس با متن طعنه دار برای پروفایل
ﺑﻌﻀﯿﺎﺍﺍ ﺯﯾﺮﺁﺑﯽ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﺮﺍﻣﻮﻥ
ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﺎ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﯿﻢ
ﻭﻟﯽ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﻫﻢ ﺁﺏ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺯﻻﻟﻪ
ﻫﻢ ﻣﺎﻫﯿﺎﺵ ﺑﺎﻣﺎ ﺩﻭﺳﺘﻦ !
آﺭﻩ..!
عکس نوشته های جدید طعنه دار
حضورت در کنار من معجزه نبود
نبودنت هم فاجعه نیست
فردا روزِ دیگری برای من خواهد بود
بیشتر از این برایت اشک نخواهم ریخت . .
تصاویر طعنه دار

بعد تو بغض و لبخندم را به هم آمیختم
از تو شعری گفتم و اشک خدا را ریختم
بعد تو طعنه ی ثانیه آزارم میداد،
ساعتم را در وسط شهر به دار آویختم

جملکس های طعنه دار جدید

من از عشق گفتم / تو مدل ماشینم را پرسیدی
من از محبت گفتم / تو محل زندگیم را پرسیدی
من از دوست داشتن گفتم / تو وضعیت حسابِ بانکیم را جویا شدی
من از ارزش ها گفتم / ارزش هایی که قیمت ندارند

امّا تو
تو قیمت ارزش ها را با اهن و کاغذ برابر کردی .

عکس نوشته درمورد طعنه زدن

 

شعر درباره طعنه با عکس برای پروفایل