در این مطلب عکس نوشته هایی درباره مناجات با خدا،عکس مناجات عاشقانه،درد دل با خدا در یک جمله،عکس مناجات با خداوند،مناجات عاشقانه با خدا،درد دل با خدا شعر را قرار دادیم.

خدایا دستانم خالی است

اما دلم قرص است، چون تو هستی، توکل میکنم و اطمینان به قدرتت، که تنهایم نمیگذاری فردا بیشتر از همیشه مراقبم باش، فردا تو دریایم باش و مرا چون قایقی به سوی ساحل هدایت کن، خدایا هیچ ندارم جز امید به تو، کمکم کن، تارو پود دلم دست توست

 

خدایا به تو پناه میبرم از اینکـه در آراستن صورتم چنان مشغول شـوم که از اصلاح سیرتم باز بمانـم

خدایا سیرت را تو میبینی و صورت را دیگران ، شـــرم دارم از اینکه محبوب دیگـران باشم و منفور تو

پس خــدایا …

تو خوش صورت و خـوش سیـرتم کـن که اول محبوب تو باشم بعد دیگـران

 

پـــــــروردگارا دست نیاز را به درگاه تو دراز می کنم

و از کسی خواسته هایم را طلب می کنم که هیچ گاه بر سرم منت نمی گذارد آرزوهایم را به تو می گویم، به تو که همیشه دوست منی عاشق تر از همیشه سر بر آستان ملکوتیت می گذارم و در دل دعا می کنم و از تو می خواهم که آرامش ، برکت و سلامتی را برای خودم و دوستانم ارزانی داری

 

بارانی که نم نم گونه هایت را ببوسد قدم زدن کنار کسانی که دوستشان داری  دیدن دنیایی که خورشیدش هر صبح به تو سلام بدهد، ستاره هایش که به تو چشمک بزنند و بگویند ؛ خودت را برای فردای بهتر آماده کن و مهم تر از همه خدایی که هر روز حالت را از تو می پرسد من امروز زیباتر از هر روز نفس می کشم ! زیباتر از همیشه می بینم ! من امروز بهتر از همیشه زندگی می کنم!

من احساسم را، امروزم و خدایم را بیش از همه دوست دارم

 

خدایا ! خداوندا ! من از تو آسمان نمی‌ خواهم اما خورشید را به من بده تا دلم به تو گرم باشد

خدایا ! خداوندا ! من از تو دریا نمی‌ خواهم اما رودخانه را به من بده تا همیشه به سوی تو روان باشم

خدایا ! خداوندا ! من از تو جنگل نمی‌ خواهم اما گل کوچکی به من بده تا عطر تو را داشته باشم

خدایا ! خداوندا ! من از تو شب و روز را نمی ‌خواهم اما فرصتی به من بده تا دنبال تو بگردم و پیدایت کنم

 
مهم نیست در این کره خاکی چقدر تنها باشیم و چقدر حرفهایمان برای دیگران غیرقابل فهم باشد و وقت انسانها برایمان کم… شکر که خدا هست، چون او جبران تمام دلتنگی ها و مرهم تمام زخمهاست… هر وقت دلت خواست، مهمانش کن در بهترین جایی که او می پسندد، در قلبت … ️ و به دستان خالی ات نگاه نکن تو فقط خانه ی دلت را برایش نگهدار اسباب پذیرایی با اوست…