همراه باشید در این مطلب یا عکس غمگین پروفایل،عکسهای غمگین متن دار،عکس غمگین دختر،عکس غمگین عاشقانه،عکس نوشته دخترونه فانتزی،عکس نوشته های دخترونه تیکه دار،عکس غمگین جدایی،عکس های غمگین تنهایی

 

 

عکس و تصویر #دپ
منمـ اونـ دختریـ کهـ بهـ سختـ ترینـ مشکلاتشـ خندید ولیـ روحشـ داغونـ شد...

 

منمـ اونـ دختریـ کهـ شبا با آهنگـ غمگینـ و چشمایـ تر میـ خوابهـ...

منمـ اونـ دختریـ کهـ همیشهـ بهـ خاطر سادگیشـ ضربهـ خورد ولیـ هنوزمـ آدمـ نشدهـ...

منمـ اونـ دختریـ کهـ وقتیـ میـ خندهـ بقیهـ میگنـ خوشـ بهـ حالشـ هیچـ دردیـ ندارهـ...

منمـ اونـ دختریـ کهـ حالشو فقطـ خــدا میـ دونهـ...

عکس نوشته دپ دخترانه
 

دختر ناز میخواهد

غمگین شد یعنی ناز نوازشما چ :)

نیاز داردپ:ن تعریف دنیای دخترانه

عکس و تصویر دٓیشَبْ‌خٰوآبِشٕوُ‌دیـْدَمٔ :) #کپی🚫 #پروفایل #دخترونه #دپ #چت ♡
خدایـــا! همیشهـ ازتـ میـ خواستمـ یهـ چیزیـ بهمـ بدیـ

 

اما الانـ ازتـ میـ خوامـ یهـ چیزیـ ازمـ بگیریـ

یا سادگیمـ(حماقـــت)

یا جونمـ...

(ولی مطمئنم مثل همون چیزایی که ندادی، اینا رو هم نمی گیری..)

متن با عکس دخترانه غمگین
 

ای آنکـــه دست بر سرِ من میکشـــی؟

بگو!.فردا... دوباره مویِ که را شــانه میکنی؟

عکس و تصویر من همانم که تو غمگین بشوی میمیرم
اگر مدتیـ ست متنی نمی گذارم تنها یک دلیل دارد..

 

نوشته هایم را پاره کردم تا کم کنم از این گریه های شبانه

روزی من هم خوب خواهم شد

روزی که خدا نگاهش به من بیفتد...

 

دخترانه دپ برای پروفایل
 

کجـــایِ ....شهر قدم میــزنی؟
میخواهم کاملا اتفاقــــــــی ، از آنجا رد شوم...

عکس و تصویر #عکس_نوشته 📝 📄 #غمگین 💔
خسته ام;

از آدم های اطرافم

آن هایی که خودشان را دلسوز آدم نشان می دهند ولی درکش نمی کنند

آن هایی که برای دیگران تصمیم می گیرند

خسته ام از آن هایی که ادعای دوستی می کنند ولی از هزار دشمن بدترند

خسته ام از آدم های خبرچین و دروغگو

آن هایی که پشت سر آدم هزار جور حرف می زنند

خسته ام از روز ها و آدم های تکراری

خسته ام از یکنواختی زندگی

خسته ام...از خودم:)


 

تهیه  : تیک سان