آغوش گرمم باش ؛ بگذار فراموش کنم لحظه هایی را که در سرمای بی کسی لرزیدم !

عکس و تصویر آغوش

با من آن جور که بـا دیگران حرف میزنی .. حرف نزن ..
من با همه فرق دارم …
آنها برای خودشان دیوانه اند .. من دیوانه ی تو اَم …

عکس و تصویر آغوش

دلم براش تنگ شده …
ای تف به این روزگار
ﺧﺒﺮﺕ ﻫﺴﺖ
ﮐﻪ ﺑﯽ ﺭﻭﯼ ﺗﻮ

عکس و تصویر آغوش

+تنهایی درد سر بزرگی ایست باور نداری درد لبهایت را کم کن !!!
گاهی برایت تمام الفبا را بوسه می کنم جای لبهایت خالی !!!!!!!!

عکس و تصویر آغوش....

دلم لحظه ای را میخواهد …..
که تو باشی ….
همین کنار نزدیک من ….. درست روبروی چشمهایم ….

اس ام اس عاشقانه آغوش

گفتــه بـودم مثل ِ هیچـــــــکس نیستــی هستـی مثل ِ تمام مردهــا . . .
امــا مـن . . .
فقط باتو عاشقـــم . . .
♥دوست دارم جووووووووووووووووونم♥

عکس و تصویر آغوش تو

زندگی یعنی همین چند لحظه…
بودن و وول خوردن تو بغل کسی که…
نفست به نفسش بنده …
عشق یعنی این…
همین که زل بزنی تو چشاش ..
و بگی بدون اون میمیری…
♥دوست دارم زندگیم♥

عکس و تصویر آغوش عشقت.

نــــــــــــ ـاب تــریـن جــای دنـــیـا ، آغـــوش تـــوســـــــــــــــــ ت !
جـــایـی مــــیـان دو بـازویـــــــــــــــــــ ت !
روی قـفـسه ی سیـنـه ات …
ممـــاس بـــا قلـــبـــــــــــــــــــــ♥ــــــــت …
همون قلبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♥ــــــــی که همه ی زندگی منـــــــــــــــــــ ه

گاهی نیاز داری به یه آغــــــــــــــ♥ـــــــــــــــــــــــــــــوش بی منت
که تو رو فقط و فقط واســـــــــه خودت بخواد
که وقتی تو اوج تنهــــایی هستی
با چشماش بهت بگه:
♥هستم تا ته تهش! هستی؟؟؟♥

عکس و تصویر آغوش عشق...

بُگذار زمانــه از حِسادت بـترکـد
انگــشتان ِ مـن
چــه بــه انـگشـتان ِ ” تــو ” مـی آیند . . .

عکس و تصویر آغوش تو... ♥

نیـــمه ی گـــم شـــده ام نیســـــتی
که با نیــــمه ی دیــگر به جستجــــویت بــرخیــــزم
تو تمـــام گمـــشده ی منـــی!
تمـــام گــم شــده ی مـــن

عکس و تصویر آغوش واکن..

هر وقت مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا باور کردی…!!!
در آغوشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بگیر…!!!
عذرخواهی از خــــــــــــــــــ♥ـــــــــــــــــدا با من….!!!

عکس و تصویر شادمهر عقیلی...آغوش

میگن وقتی یه دختر پیغام میده
یعنـــــــــی دلش برات تنگ شده ..
اما وقتی پیغام نمیده … منتظــــــــره دل تو براش تنگ بشه ..

 

پیله کرده ام به تو !
نمی دانی پروانه شدن در آغوشت چه عالمی دارد !

 

بن بست دنیاست براى من آغوشت !
اولین باریست که هراسى ندارم بگویم :
به بن بست رسیده ام . . .

 

بودنت را دوست داشتم . . .
وقتی مرا در بر می گرفتی . . .
و به آغوشت می فشردی و وادارم می کردی که به هیچ چیز فکر نکنم . . .

 

گرما یعنی نفس های تو ، دست های تو ، آغوش تو . . . !
من به خورشید ایمان ندارم !

بعد از گذشت این همه سال عاشقم هنوز

هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز

در آرزوی بوسه ای از آن لبم ، ببین

با این همه امید محال عاشقم هنوز

 

عکس تو
بر عکس تو
مدام در آغوش من است . . .

 

آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد !
وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی . . .

 

می آیی قایم باشک بازی کنیم ؟
من چشم بر زیبایی تو بگذارم و تو آرام در آغوشم پنهان شو . .