روز جانباز برتمام برادرانم مبارک

عکس نوشته روز جانباز

ای دست تو، دستگیر عالم

وی در رخ تو علی مجسم

دریای عمیق مهربانی

تمثال علی، علی ثانی

مرآت حسین مظهر عشق

گل واژه ی ناب دفتر عشق

ای عبد خدانما، اباالفضل

دریاب دمی مرا ابا الفضل

عباس!

ای صبر و قرار بی قراران

امّید دل امیدواران

دانی که گر از عطش بمیرم

یک قطره ز دیگری نگیرم

ساغر نزنم ز دست هر کس

من دست تو می شناسم و بس

روزی من از خزانه ی توست

دل، سائل آستانه ی توست

امشب ز تو بار عام خواهم

دیدار تو و امام خواهم

نیستم لایق کنم مدح و ثنایت یا ابو الفضل

از ازل مدح تو را گفته خدایت یا ابو الفضل

مصطفی-ص را جان نثاری، مرتضی را یادگاری

جان من، جان جهان بادا فدایت یا ابو الفضل

عکس تبریک روز جانباز

وقت شهادت قدمی پیشتر ،وقت ولادت قدمی دیرتر ،ای به فدای ادب آمدن و رفتنت ....«ولادت ماه بنی هاشم حضرت عباس علیه السلام و روز جانباز مبارک باد.»

عکس نوشته برای روز جانباز

 

شاهی به دوصد عزت و اجلال آید
با شوکت و فر و جاه و اقبال آید

امروز حسین آید و فردا عباس
خورشید ز پیش و مه ز دنبال آید

ولادت با سعادت پسر شیرخدا، علمدار کربلا، حضرت اباالفضل العباس علیه السلام تهنیت باد

نام معشوق مبر نزد من از عشق مگو
عشق دیریست که در پیچ و خم عباس است

هر چه داریم همه از کرَم عباس است
خلقت جنت حق لطف کرم عباس است

ای فروغ دل مصباح هدی یا عباس

ای همه جان جهانت به فدا یا عباس

ای حسین دگر شیر خدا یا عباس

رتبه ات فوق تمام شهدا یا عباس

 

تصاویر تبریک روز جانباز

 

میلاد باب حاجات مبارک باد

نه فقـــط  شیـــعه به  او بــاب حـوائج گوید
از دخیل نگــهش گـَـبر  مســـلمان  گــردد

دســــت او پنجـره  فولاد  همه ادیان است
او اشـــاره  کــند  ایران هـمه سلمان گردد

چه بیارم چه بگویم چه بخوانم به ثنات

پسر فاطمه فرمود که جانم بفدات

 

عکسهای روز جانباز

 

عکس درباره روز جانباز