همراه باشید با عکس بی وفایی با متن و شعر برای پروفایل + متن جدایی

 

آمدی و رفتی و دل تازه شد

های و هوی دل بلند آوازه شد

آمدی و هرچه غم آواره شد

رفتی و اندوه صد اندازه شد

عکس پروفایل بی وفایی دوست

روزگاری دلبری کردی و رفتی

یک نگاهی سرسری کردی و رفتی

در نگاه خسته ام چه دیدی آیا ؟

فکر یار دیگری کردی و رفتی

عکس نوشته عاشقانه بی وفایی برای پروفایل

مرا از خودت دور کردی و رفتی

مرا زار و رنجور کردی و رفتی

من از عشق تو مست و سیراب بودم

مرا خالی از شور کردی و رفتی

من از گرمی زندگی با تو گفتم

مرا سرد و نا سور کردی و رفتی

برای تو چیدم هزاران ستاره

مرا تار و بی نور کردی و رفتی

عکس بی معرفتی جدید برای پروفایل

هر چه کردم به ره عشق وفا بود ، وفا

وانچه دیدم به مکافات جفا بود ، جفا

شربت من ز کف یار الم بود ، الم

قسمت من ز در دوست بلا بود ، بلا

عکس عاشقانه بی معرفتی با متن بریا تلگرام

نباشی همه چیز بهم میخورد …

حالم از خودم

تعادل احساسم

دستهای خالی ام

بی وفایی دنیا و تنهایی من

ای یار جفا کرده پیوند بریده

این بود وفاداری و عهد تو ندیده

در کوی تو معروفم و از روی تو محروم

گرگ دهن آلوده و یوسف ندریده

عکس بی معرفتی رفیق با متن

شاخه ی یاسی که من دادم به دستت

بر زمین ای گل تو انداختی و رفتی

نازنین بر خاک راهت من نشستم

نیم نگاهی سرد به من کردی و رفتی

پروفایل درباره بی معرفتی

ای دلم زهر جدایی را بخور

چوب عمری بی وفایی را بخور

ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت

خنده دای برا خاطراتت کرد و رفت

من که گفتم این بهار افسردنی اس

من که گفتم این پرستو رفتنی است

آه عجب کاری بدستم داد دل

هم شکست و هم شکستم داد دل

عکس بی وفایی و تنهایی به همراه نوشته

 

آمدی دیوانه ام کردی و رفتی بی وفا

با غمت هم خانه ام کردی و رفتی بی وفا

مثل شمعی بودی و با یاد خود ای نازنین

تا ابد پروانه ام کردی و رفتی بی وفا

 

 

عکس نوشته بی معرفتی دوست

عکس بی وفایی وتنهایی

عکس بی معرفتی جدید

پروفایل درباره بی معرفتی

عکس پروفایل بی وفایی

عکس بی معرفتی رفیق

عکس نوشته بی تفاوتی

عکس بی اعتمادی