عکس نوشته تنایی دختر
کابوس میبینم …از خواب بر می خیزم تا به آغوشت پناه بیاورمافسوس...از یاد برده ام که از نبودنت به خواب پناه برده بودم
عکس نوشته دخترانه فانتزی برای پروفایل
فرقی نمیکنه من و تو متولد کدوم برج سالیممهم اینه که اگه نباشی من همیشه برج زهر مارم...
عکس تنهایی دختر + عکس پروفایل دختران غمگین
چه ازمون دشواریست قلبت را سمت چپ میگذارندو میگویند به راه راست برو....
دختر تنها فانتزی
وقتایی یه چیزایی هست که فقط خودت میفهمی و خودت درک می کنی...هر چقدرم واسه کسی توضیح بدی نمیفهمه....زندگی من پر از این چیزاس!!
عکس دختر تنها در پاییز
تنهـ ـایی ؟کِسی حالِتو نِمیپُرسه؟کِسی خَبَری اَزَتــ نِمیگیرهـ؟اِشکالـی نَدارهـ ...دَر حَدّی نیستَـن کهـ بِخوان حاله تورو بِپُرسَنتَنهـ ـا بودَنِتـ بِخاطِر خاصّ بودَنِته !بِخاطِر اینهـ که بَقیّهـ دَر حَدِّت نیستَنـواسه هَمینه کهـ تَنهایـیپَس بِجای اینکه اَز تَنهاییت ناراحَت باشیسَرِتو بیار بالآ..
عکس دختر تنهای عاشق
این روزها دلم برای همه چیز تنگ شدهخودم هم نمی دانم چه می خواهمفقط می دانم دلم تنگ شدهشاید برای تو باشداگر تو می دانیبیا...شاید خوب شدم ...
عکس دختر غمگین و گریه
بدون من حالت خیلی خوبه، نه؟خوش میگذره بهت، نه؟بدون من احساس راحتی می کنی، نه؟بدون من آرامش داری، نه؟می خوام بهت مژده بدم...از این پس حالت خوب می مونه...بهت خوش میگذره، احساس راحتی می کنی...آرامش داری...چون دیگه من نیستم... دیگه این من وجود نداره...این من داره اینجا از بین میره... داره نابود میشه...داره می پوسه... داره می میره... داره می میره...
عکس دختر غمگین جدید
آرایش کنامشب دخترک شب سختی پیش رو داردباید دل مردی را به دست بیاورد که دلش را در شلوارش پنهان کرده استچشمان قرمز پسرک را ببین...که با خود درگیر است...او آرزو می کند امشب زود بگذرد و عشقش را پس بگیرد