در این مطلب عکس پروفایل درباره داداش،عکس نوشته داداشم دوست دارم،عکس نوشته برادر که داشته باشی،داداش یعنی عشق،عکس نوشته داداشی دوست دارم،عکس نوشته برادرجان،عکس نوشته برای داداشم،عکس نوشته درمورد داداش را برای شما قرار دادیم.

برادر خوب و مهربانم دوست داشتنت
اندازه ندارد
حجم نمی خواهد
وقتی تمام کشور وجودم
سرزمین حکمرانی توست . .

داداش یعنی
 

داداش که داشته باشی یعنی یکی هست که همیشه مواظبته❤
یعنی نمیزاره کسی اذیتت کنه❤
کسی جرات نداره بهت حرف بزنه❤

 

 
داداش که داشته باشی…یکی هست که وقتی ناراحتی تنها امیدت اینه که اون باورت داره و منتظر شندن حرفاته

داداش که داشته باشی… یکی هست که با وجود اینکه حرفات تکرارین و همش غر زدنن انکار میکنه و میگه بگو

داداش که داشته باشی… یکی هست خطاهاتو که براش میگی عصبی میشه و رگ غیرتش به جوش میاد
داداش که داشته باشی…یکی هست که اعصاب خوردت رو سر اون خالی میکنی و اون آرومت میکنه
داداش که داشته باشی…یکی هست که لب و لوچه آویزونت رو به لبخند تبدیل میکنه با حرفاش
داداش که داشته باشی…یکی هست وقتی یهو یچی بگه اونم بگه :کیه برم خط خطیش کنم؟؟!!
داداش که داشته باشی… یکی هست بگه رفتارت خوبن ولی گاهی زود قضاوت میکنی
داداش که داشته باشی…یکی هست که همیشه نگرانش باشی نگران خوب بودنش دیر کردنش غیبتش
داداش که داشته باشی…یکی هست که حواسش به تک تک حرفات باشه و تو هم سرتا پا به گوش باشی
داداش که داشته باشی… یکی هست بگه غلط کردی ناراحتی بیخود میکنی ناراحتی ملتففففت؟؟!
توام بگی اره… اونم بگه دِ نشد : مللللتتفففت؟؟ توام جیییغ بزنی بگی اررررهㄟ(ツ)ㄏ
♥♥♥خلاااصه داداش که داشت باشی انگار دنیاااا رو داری♥♥

 

عکس با متن درباره برادر
 

دلت که میگیره میری توبغلش ومحکم بغلت میکنه ومیگه اجی کوچولوی منوکی اذیت کرده ؟؟؟؟هااااااان؟؟؟؟؟❤
هیچ وقت حق نداری غصه بخوری❤
داداش یعنی شمردن تک تک اشکات❤
داداش که داشته باشی بایدمواظب همه کارات باشی چون اون هواسش بهت هست❤
سلامتی همه داداشیای دنیاکه عشق خواهرشون هستن❤

عکس نوشته درمورد برادر
 

نباید یه مو از سرت کم بشه !
حق نداری اخم کنی، همیشه باید بخندی !
اجازه ناراحت شدن نداری !
باید خیلی مواظب خودت باشی فهمیدی ؟
حق مریض شدن نداری !
باشه؟
چون من دوستت دارم داداش خوبم!

 
 
برادر عزیزم
دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم
عکس با متن درباره داداش
 

امام صادق ع ؛
ڪسے ڪہ براے برادر دینی خود
دعا ڪند خداوند ملڪے را
وڪیل قرار دهد و بہ
او گوید؛ همانند همین دعا
برایش دعا ڪن✨

 
 


داداش که داشته باشی...   

یکی هست بگه غلط کردی ناراحتی بیخود میکنی ناراحتی ملتففففت؟؟!  

توام بگی اره... اونم بگه دِ نشد : مللللتتفففت؟؟  

  توام جیییغ بزنی بگی ارررره 

خلاااصه داداش که داشت باشی انگار دنیاااا رو داری

 
تصویر با نوشته درباره داداش
داداش که داشته باشی...   یکی هست که همیشه نگرانش باشی نگران خوب بودنش دیر کردنش غیبتش
عکس نوشته داداش که داشته باشی
داداش که داشته باشی...   یکی هست وقتی یهو یچی بگه اونم بگه :کیه برم خط خطیش کنم؟؟!!

داداش که داشته باشی...   یکی هست که لب و لوچه آویزونت رو به لبخند تبدیل میکنه با حرفاش
عکس نوشته داداشی دوست دارم
داداش که داشته باشی...   یکی هست خطاهاتو که براش میگی عصبی میشه و رگ غیرتش به جوش میاد
عکس نوشته برای داداش
حضرت پیامبر اڪرم ص ؛
هر ڪس
 از تعدّی بہ آبروی برادر مسلمانش
جلوگیرے ڪند ،
بہشت براے او حتمی و واجب مے شود✨



عکس نوشته بدون داداشم خر است
داداش که داشته باشی...    یکی هست که با وجود اینکه حرفات تکرارین و همش غر زدنن انکار میکنه و میگه بگو
عکس نوشته داداشی دوست دارم
وقتى که برادر دینى‏ ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر این که دوست دارى او در پشت سر تو آن را بگوید.

برادر برای پروفایل
داداش که داشته باشی...   یکی هست که وقتی ناراحتی تنها امیدت اینه که اون باورت داره و منتظر شندن حرفاته

 

 

تهیه و تنظیم : تیک سان