همراه هان سایت تیک سان عکس نوشته هایی درباره تبریک تولد به دوستان و به عمه، خاله ، عمو ، دایی و یا حتی به خودمون که این روز های در فضای مجازی بر روی پروفایل گذاشته میشه رو براتون آماده کردیم.

شما هم استفاده کنید از این عکس های فانتزی

عکس نوشته تبریک تولد به برادر برای پروفایل

 

این هدیه ی آسمانی چشمانت

دلبسته به شمعدانی چشمانت

ای عشق تولدت مبارک

قلبم تقدیم به مهربانی چشمانت …

تولدت مبارک :)))

عکس نوشته تبریک تولد
 

این کادو برای عشقم تولدت مبارک
عکس و تصویر تولد یه جیگری نزدیکه❤ ..
 
 
تولدت مبارک با ارزوی بهترینها برای شما
عکس با متن تولدم مبارک

 
گل زیبای زندگیم.... اگر برای دنیا یکی باشی برای من تمام دنیایی.... ****عزیزدلم تولدت مبارک****
عکس و تصویر ❤ امروز تولد ی جیگری هست اونم منم تولدم مبارک❤

 

جشن میلادت رابه پرواز می‌روم

در این خانگی ترین آسمان بی نهایت

آسمانی که نه برای من

نه برای تو

که تنها برای ما آبیست

 

عکس و تصویر تولدم مبارکتون این روز فرخنده رو به همتون تبریک میگم😁

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین

قلب عاشقی است که فقط برای تو می تپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم