آلبوم بهترین تصاویر مذهبی عکس نوشته امام زمانی

متن با تصویر در مورد امام زمان (عج)

عکس پروفایل امام زمان به مناسبت نیمه شعبان و روز جمعه و عکس نوشته های زیبا برای پروفایل امام زمان و عکسهای تولد حضرت مهدی (ع) و عکس پروفایل جمکران یا اباصالح المهدی

 

عکس نوشته امام زمانی (البوم تصاویر)

ما که خود تشنه دیدار توئیم

همه نادیده خریدار توئیم

نه خریدار گرفتار توئیم

نه گرفتار که بیمار تو ئیم

همه گوییم بیا مهدی جان

بشنو ناله ما مهدی جان

امام زمانی

یوسف شود، آن کس که خریدار تو باشد

عیسی شود، آن خسته که بیمار تو باشد

دعای فرج

می نشینم چو گدا بر سر راهت ای دوست

شاید افتد به من خسته نگاهت ای دوست

به امیدی که ببینم رخ زیبای تو را

می نشینم همه شب بر سر راهت ای دوست

تو پناه دو جهانی چه شود این دل ما

دمی آرام بگیرد ،به پناهت ای دوست

امام مهدی

ازفکرگناه پاک بودن عشق است

از هجر توسینه چاک بودن عشق است

آن لحظه که راه می روی آقاجان

زیرقدم تو خاک بودن عشق است

امام زمان

بگذار بگویمت دلم غم دارد

یک عالمه اشک و آه و ماتم دارد

عجّل بظهور، عصر آدینه ها

ای یوسف فاطمه تو را کم دارد

عکس نوشته درباره امام زمان

ای شه منتظر از منتظران چهره مپوش

که دگر جان به لب از محنت هجران آمد

همه گویند که مفتاح فرج صبر بود

صبر نتوان که دگر عمر به پایان آمد

عکس نوشته حضرت مهدی

عمری در آرزوی وصال تو سوختیم

با یاد آفتاب جمال تو سوختیم

ما را اگر چه چشم تماشا نداده اند

ای غایب از نظر به خیال تو سوختیم

عکس نوشته و دل نوشته های امام زمان (عج)

فروغ روی یزدان داری ای دوست

صفای باغ رضوان داری ای دوست

تویی یوسف، که در هر کوی و برزن

هزاران پیرکنعان داری ای دوست

عکس نوشته امام زمان عج

من گناه میکنم و تو جورش را میکشی ...
سندش ؟!
طولانی شدن " غیبتت "
 
شهدا و امام زمان

شهدا ثابت کردند که اینجا کوفه نیست آقا بیا

یا صاحب الزمان اقا شرمنده ام که مدام شرمنده ام

عکس نوشته امام زمان عج

عاقبت یک روز مغرب محو مشرق میشود

عاقبت غربیترین دل نیز عاشق میشود

شرط میبندم زمانى که نه زود است و نه دیر

مهربانى حاکم کل مناطق میشود

عکس نوشته امام زمان عج

به تمنّای طلوع تو جهان چشم به راه

به امید قدمت کون ومکان چشم به راه

عکس پروفایل امام زمان

نذر کردم تا بیایی

هر چه دارم مال تو

چشم های خسته ی پر انتظارم مال تو

یک دل دوانه دارم

با هزاران آرزو

آرزویم هیچ

قالب بیقرارم مال تو

عکس پروفایل امام زمان
 
تهیه و تنظیم : تیک سان