وای بچه ها من ژلوفن همیتونم میدونم

عکس و تصویر خدایا به امید تو نا امیدم نکن .ژلوفن من کیه ؟
یه بار ژلوفن خوردم، ازم پرسید: الان دقیقا کجات درد میکنه که منو خوردی؟ گفتم سرم. ی دفه از تو کمد استامینوفن داد زد گفت پس من اینجا چیکاره ام؟ تا اومدم جوابشو بدم یادم اومد قرصا که حرف نمیزنن، فهمیدم اشتباهی ترامادول خوردم :|
عکس و تصویر وای بچه ها من ژلوفن همیتونم میدونم
کیا ژلوفن دارن، من ک ندارم
عکس و تصویر کیا ژلوفن دارن، من ک ندارم
پسره با هزار غم و ناراحتی پست گذاشته بود..!! این چه رسمیه.. که نه استامینوفن کسی هستم.. نه هروین.. نه ژلوفن.. نه مسکن.. نه دیازپام...!!!! منم زیرش نوشتم.. اگه قول بدی دخمله خوبی باشی و به حرفم گوش کنی و همه جوره باهام باشی..!! می تونی شیاف من باشی...!!! بلاکم ...
عکس و تصویر ☆☆☆☆☆☆ ههههه اینم ژلوفن من
من هرویین کیم؟!؟! ژلوفن؟!؟ استامینفون؟! :( سرماخوردگی؟:| نبود؟! o_O ازین قرص جوشانا چی؟؟؟ دمنوشم نبوود؟؟؟ گل گاوزبوووووووون؟؟؟؟ نهههه؟؟؟ عججججججب خدایا دمت گرم به ما که رسید همه رو شفا دادی
عکس و تصویر اینم ژلوفن من و شما
 
خداییش کیه استغفرال... بسم ال.... ژلوفن من کیه ؟؟؟؟ میترسم ضایع شم یکی جواب نده خدایا به امید تو ژلوفنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟