عکس و تصویر دیدین کسی زود وابسته شد بدونین که خیــلـی تنهاست #اچمی #اچمی_ها #اچمستان #زبان‌_اچمی #خودمونی #غمگین ...
 
عکس و تصویر مدتهاستـ کہ دیگر شب،شب نیست..! همآن ادامه روز است... کمے تاریکتر ساکتـ تر💫 و بی ...
 

مدتهاستـ کہ دیگر شب،شب نیست..!
همآن ادامه روز است... کمے تاریکتر ساکتـ تر💫 و بی نهایت غمگین تر..!

 

عکس و تصویر می گویند
 
عکس و تصویر #غمگین
امروز خاطراتت را سوزاندم اما!

بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد

اتفاق تازه ای نیست!!

دوباره دل تتگت شدم...
عکس و تصویر غمگین ترین درد مرگ نیست دلبستگی به کسی است که بدانی هست اما تو برای ...
تازگیها سرزمینی پیدا کرده ام
خالی از هیاهو
خالی از دغدغه
آرام...
بی دل
آری
بی دل...
تنها هزینه اش همین است
بیا که بی هم
به آنجا برویم...
عکس و تصویر #نمیدونم الان تو #کجاییا؟ #علیشمس #مهدی_جهانی #کوه_درد #عشقت_که_باشه #مدیونم_به_تو #دلخور #اروم_اروم #اسم_تو_عشقه #فوق_العاده #عادت_کردم #عاشق_شدم ...

این روزها دلم برای همه چیز تنگ شده

خودم هم نمی دانم چه می خواهم

فقط می دانم دلم تنگ شده

شاید برای تو باشد

اگر تو می دانی

بیا...

شاید خوب شدم ...

 
عکس و تصویر شده تنها #ارزو م بشینه روبروم فقط نگاش کنم همینه آرزوم #علیشمس #مهدی_جهانی #کوه_درد #عشقت_که_باشه ...
 

ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﺒﺨﺸﯿﺪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ،

 

ﮐﻪ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺨﺸﯿﺪﯼﻧﻔﻬﻤــــﯿﺪ ،

 

ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺑﺨﺸﺶ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ !

 

ﮔﺎﻫﯽ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺻﺒـــﺮ ﮐﺮﺩ ...

 

ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ ﺗﺎ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ،

 

ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﺎﻧﺪﯼ ، ﺭﻓﺘﻦ ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﯼ !

 

ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺮ ﺳﺮﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ،

 

ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯿﺪﻫﯽ ،

 

ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺖ ...

 

ﺗﺎ ﺁﻥ ﺭﺍ ﮐﻢ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﻧﺪﺍﻧﻨــــﺪ ...

 

عکس و تصویر #سوالم اینه که #منو_هنوز_دوس_داری؟ #علیشمس #مهدی_جهانی #کوه_درد #یادگاریا #چقد_تنهام #دلخور #عکس_نوشته #دپ #دپ_تکست #تکست #پروفایل ...

کابوس میبینم …

از خواب بر می خیزم تا به آغوشت پناه بیاورم

افسوس...

از یاد برده ام که از نبودنت به خواب پناه برده بودم

 
عکس و تصویر یه مسافر، یه غریبه، یه شبم بی پنجره می روم با کوله بار سرگذشت و ...

شب است…
کلنجار میروم با خودم با دلتنگی هایم با قلب له شده ام با غرور شکسته ام
سراغش را بگیرم…نگیرم…بگیرم…نگیرم…
نزدیک صبح است.. دل را به دریا زدم…
مشترک مورد نظر در حال مکالمه می باشد