در این مطلب همراه باشید با،عکس سینگل جدید،عکس نوشته سینگل بودن،سینگلی یعنی چه،عکس نوشته سینگلی،متن سینگلی،عکس سینگل ها،استاتوس سینگلی،عکس نوشته سینگلم ،عکس نوشته single که برای شما کاربران سایت تیک سان قرار دادیم.

عکس با متن درباره سینگل بودن برای پروفایل

 

 

ﺑﻪ ﺩﺭﺟﻪ ﺍی ﺍﺯ سینگلی ﺭﺳﻴﺪﻡ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺯﻧﮓ ﻣﻴﺰنم ، ﺑﻮﻕ ﺍﺷﻐﺎﻝ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﻓﺤﺶ ﻣﻴﺪﻡ ﺑﻌﺪ ﺗﻤﺎﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﻴﺎﺩ ﺫﻭﻕ ﻣﻴﻜﻨﻢ !
عکس نوشته سینگل بودن
بد بخت سینگل
 
برف می‏ بارد ، به آخر خیابان رسیده ‏ام
پشت سرم را نگاه می ‏کنم و رد پای تنهایی ام را می ببینم
که از دور دست ها شروع شده است
عکس با متن سنگل بدبخت
خداوند سینگل ها را دوست دارد..
ما هم که بنده مقرب و محبوب خدا.
 
من بودم و تنهایی و خاطره‏ ی تو
کسی آمد ، مرا برد ، تنهایی ام را گرفت ولی خاطره ات باقی ماند

 

 

عکس نوشته سینگل بودن برای پروفایل

می زند باران نفرت بر پشت شیشه
حکم قلبم را نوشتن تنهایی تا به همیشه
 
عکس نوشته درمورد سینگلی
 
خسته م... از صبوری خسته م...
از فریادهایی که در گلویم خفه ماند...
از اشک هایی که قاه قاه خنده شد...
و از حرف هایی که زنده به گور گشت در گورستان دلم
آسان نیست در پس خنده های مصنوعی گریه های دلت را،
در بی پناهیت در پشت هزاران دروغ پنهان کنی...
این روزها معنی را از زندگی حذف کرده ام...
برایم فرق نمی کند روزهایم را چگونه قربانی کنم...!
این روزها دلم اصرار دارد
فریاد بزند اما من جلوی دهانش را میگیرم!!!
وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد!
این روزها من...
خدای سکوت شده ام؛خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا خط خطی نشود...
 
آدمهای خوب از یاد نمیرن ، از دل نمیرن ، از ذهن نمیرن !
ولی زودتر از اینکه فکرش رو بکنی از پیشت میرن !
 
عکس نوشته سینگلی باحال
حرف دل سینگل های ویس....
مهم نیست
مهم نیست که دیگر نباشی یانه...
مهم نیست که دیگر دوسم داشته باشی یانه...
مهم نیست که دیگر مرا به خاطر بیاوری یانه...
مهم نیست که دیگر تو را با دیگری ببینم یانه...
مهم اینست که زمانی که تنها میشوی...
زمانی که دلت گرفت...
زمانی که دیگر کسی را نداری...
چگونه وبا چه رویی سر به آسمان بلند میکنی و می گویی:
خدایا من که گناهی نکردم پس چه شد...
 
 
تو دنیایی که جای آرزوهاست
کسی جز تو منو عاشق نمی خواد
بیا تا تکیه گاه من تو باشی
دلم مثل خودت تنهای تنهاست
 
 
عکس نوشته سینگل بودن
 
عکس با متن ردباره سینگل بودن برای پروفایل

عکس نوشته سینگلی،عکس سینگلی،عکس نوشته های طعنه دار،عکس سینگل جدید،متن سینگل بودن،عکس نوشته تیکه دار خفن،استاتوس سینگلی،عکس تیکه های خاص

 

تهیه و تنظیم : تیک سان