عکس نوشته روز درختکاری

مثل درخت باشید که در تهاجم پاییز هرچه بدهد،روح زندگی را برای خویش نگه می دارد.

 

تو سیب سرخ کدامین درخت پرتقالی که هر دانه انارت به سرخی گیلاس های درخت موز است ، ای گلابی من.

 

روز درختکاری مقاله با عکس

به (….) اتوبوس میدن و میگن: ببرش پارک کن.
(….) هم صندلی های اتوبوس رو میکنه و برمیداره
و بجاش درخت میکاره.

حدیث درباره درختکاری

گلدان
شاید تابوت کوچکی باشد
که رویای خدا شدن را از درخت می گیرد .
شاید
آغاز یک درخت باشد
روزی که گلدانها به مرگ محکوم میشوند.
۱۵ اسفند روز درختکاری مبارک

15 اسفند روز درختکاری
 
من درخت سبز هستم
با شهامت
با سری افراشته بر سوی گردون…
من درخت را دوست دارم
چونکه رمز رستنست
رمز همت
رمز پاک پایداری
ریشه اندر خاک دارد
میو ی افلاک دارد. …
 
عکس روز درخت کاری برای پروفایل
 
ای درخت
کودکی از دست آفتاب
زیر پایت نشست
پرنده ای روی شاخه ات
آوازی خوش خواند
ولی تو … …