عکس شکست عشقی خوردن
رابطه ای که ماه ها یا سال ها برای به سرانجام رسیدنش تلاش کرده بودید، از دست رفته است. کسی که تا دیروز نامزد تان بود، می گوید شما را نمی خواهد و شاید مشکلی که نه شما و نه او از پس برطرف کردنش بر نمی آیید، به این جدایی منجر شده است. اما دلیل جدایی شما هر چه که باشد، چیزی از دلتنگی و ناراحتی هر روزه تان کم نمی کند. هنوز هم گاهی با تمام وجود می خواهید که برگردد و برای همیشه، شاهزاده سوار بر اسب شما بماند. گاهی فکر می کنید هیچ مرد دیگری می تواند به اندازه او شما را عاشق کند و گاهی هم به خود می گویید، شاید همه این عشق و عاشقی ها بی سرانجام باشند.
عکس نوشته شکست عشقی برای پروفایل
آبا بودن این فرد در زندگی تان، منفعتی را به دنبال داشته است؟
برای مثال با او به شما خوش می گذشته یا باعث می شده چیزی از او یاد بگیرید؟
اگر این منفعت منطقی باشد، می شود از آن گذشت و پاسخ آن نیاز منطقی را در جای دیگری پیدا کرد. اما اگر یک نیاز کاذب دلیل دلبستگی بیش از حد شما باشد، با هیچ چیز نمی توانید آن را جایگزین کنید. تنها راه شما این است که در خودتان دلیل اصلی این دلبستگی را پیدا کنید و با برطرف کردن مشکلات خودتان، به این سوگواری هم پایان دهید. بعد از، از دست دادن یک رابطه عاطفی، کنار آمدن با دلایل منطقی آسان است. شما به راحتی می توانید جایگزین دیگری برای آنها پیدا کنید و به زندگی تان ادامه دهید. اما اگر دلایل احساسی و نادرست شما را به این رابطه پیوند زده باشد، بیرون آمدن از آن کار آسانی نیست.
متن شکست عشقی خورده
خـســــــــتـه ام...
از کسی که مرا غرق خودش کرد...
امــــــــــانجاتـــم نداد...
متن شکست عشقی و جدایی
خــداقسمت داشتنت را از من گرفت...گـــمـــانـــم
کسی بیشتر از من دعا کرده بود...
متن عشق یک طرفه
این روزهااز سنگ شدنم حرف میزنند سنگی که برای تو از هر خاکی خاکی تر بود...
پست شکست عشقی
بسیار بودند...شکارچیانی ک کمانشان را به آهویم نشانه گرفتند به چشمان آهویم قسم خوردم ک جانشان را باج بگیرم اما حیف...حیف ک آهویم خودش دوست داشت که صید شود...
استاتوس شکست عشقی
خدایا یادت هست...؟!دستشو گرفتم آوردم پیشت گفتم من فقط اینو میخوام گفتی اینکه خیلی کمه!بهتر از اینو برات گذاشتم کنار...پامو کوبیدم زمین و گفتم من همینو میخوام گفتی آخه نمیشه قول اینو به کس دیگه ای دادم...
عکس نوشته شکست عشقی خوردم
هی غریبـــه...شب عروسی کت و شلوار سیاهش را به او بپوشان...
رنگ سیاه به مرد من خیلـــــی می آیـــــد...
بند کرواتش را خودت سفت کن...این کار را دوست دارد...وقتی دستانت را میگیرد...
خودت را در آغوش او بینداز...با این کار احساس آرامش میکند...زحمت تاج عروس را نکش...
سلیقه اش را خوب میدانم،برایت گرفته است...خلــــــاصه کنم غریــــــــبـــــــه...
جان تو و جـــان مرد من...
 
 
 
 
تهیه و تنظیم : تیک سان