عکس و تصویر منو فاصله
می نوشم …نه چای نیست…قهوه هم نیست…
حتی شوکران هم نیستاما تلخ است…
تلخ تر از آنچه تصورش را کنی…سالها قهوه ها را تلخ نوشیدم…
چای را هم…من اینبار ثانیه های دور از او را می نوشم و نفس میکشمو این تلخ…
فرق دارد…این تلخ جان فرساست…
عکس و تصویر فاصله ها
قسمت این بود که من با تو معاصر باشم
تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم
تو پری باشی و تا آن سوی دریا بروی
من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم
عکس و تصویر فاصله ها..
چه خوش خیال است
فاصله را میگویم
به خیالش تو را از من دور کرده نمیداند جای تو امن است اینجا در میان دل من …
عکس و تصویر فاصله
اگر چه از تو دور هستم اما تو را در قلب خویش حس میکنم
حتی نزدیکتر از آن دو عاشقی که در آغوش هم هستند …
عکس و تصویر فاصله همیشه بد نیست ...
زمانی “من و تو ” بودیم و “دیگران” در کنارمان حال ” من و تو “هستیم اما “دیگران ” بین مان
عکس و تصویر از این فاصله ها
اونی که گفته :دوری و دوستی !یا طعم دوستی رو نچشیده ؛یا درد دوری نکشیده …
عکس و تصویر گور پدر فاصله ها
با یک عالمه فاصلـــه از خودم انتظــــار دارم به تو برسم !از اول هم آرزوهـــــایم محــــال بودند …
عکس و تصویر فاصله نگیر دوست من!!!!....
اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست وفا آن است که اسمت را درون سینه ام دارم
عکس و تصویر فاصله گرفتن از ...
دون قافیه ماندم، دل غزل تنگ است چقدر شاعر این روزها دلتنگ اســـت مرا به خال لب دوست بازگردانـیــــــداگر چه بین من و او هزار فرسنگ است
عکس و تصویر فاصله رو بی خیال
امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهدهمیشه هستی ، همین حوالی . . .
عکس و تصویر بین فاصله ها مرد...
آنقـدر نیستـیکــه گاهــی حـــس مـی کنـم عشــق را نسیـه به مـن داده ای بی تـابــم !نقـــد می خــواهـمــت . . .
 

 

متن در مورد دوری

استاتوس فاصله

جملات زیبا در مورد فاصله

عکس فاصله و دلتنگی

اس ام اس فاصله و دلتنگی

متن فاصله

شعر فاصله سهراب

عکس نوشته فاصله

 

 

تهیه و تنظیم : تیک سان