یــــه * شهــــــریـــــوری * قلبـــش خیلــــی بزرگــــه زخـــــم میخــــوره دم نمیــــزنه بشکنـــــه دم نمیــــزنه  امــــا...اگـــه خیــانـــت ببینــــه...دیگـــه تـــورو تــو زندگیـــش رقـــم نمیـــــزنــــه
عکس و تصویر دختر شهریوری یعنی کسی که دیر عاشق میشه ولی اگه عاشق بشه دیگه چیزی جلو ...
 
اولین ادمای روی زمین شهریوری نبودن! چون اگرشهریوری بودن شیطان حتماً در مقابلشون سجده و تعظیم می کرد
عکس و تصویر شهریوری
 

 

یادت باشه شهریوری مردادی رو نابود میکنه شهریوری لجباز و مردادی به همون اندازه مغرور ولی در اخر شهریوری چنان مردادی رو عاشق میکنه که اون لحظه ای نمیتونه به کس دیگه فکر کنه ؛) ویرگو
 مـــــــــن یـــــــه شهـــــــریـــــوریم !! مـــــن را از دست نـــــــده روزی میرسد که در خیال خود جای خالی ام را حس کنی در دلت با بغض بگویی : “ کاش اینجآ بود “ اما مَــــــــــن دیگــــــــر به خوابت هم نمی آیم...:
 
عکس و تصویر گرافیک جدیدم بنام شهریوری 🌺 🌺 🌺 اینستاگرام: instagram.com/alirezasgh #شهریوری#شهریور#ماه_تولد#عکسنوشته
 
 
من یه *شهـــــــریـــــوری* هستم، وقتـــی می بینی .... دیگــه به هیچ کـدوم از رفتارا ت اعتــراض نمی کنم ... فکــر نکن آدم ایــده آلی شــدی ... نــه ... این زنگ خطــره ... دارم نسبت به " تــو " بی تفاوت می شــم ! ! !
 
عکس و تصویر ب افتخار رفقای شهریوری مخصوصاا ابجیییم
 
من یه شهـــــــریـــــوریم از عشق فراری از نشون دادن احساسم بیزارم  همیشه بی احساس خطاب میشم  ولی هیچکس نمیدونه که من پراحساس ترین ادمم چشماتو وا کن ببین  که من بیشتر از خودم تو رو دوست دارم  حتی حاظرم به خاطر تو از همه ی خودم بگذرم ......
 
عکس و تصویر تقدیم به شهریوری
 
ﯾﻪ شهـــــــریـــــوری ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺣﺮﻑ ﺩﻟﺘﻮ ﻣﯿﻔﻬﻤﻪ ،ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺮﻭﺯ ﻧﻤﯿﺪﻩ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﻔﻬﻤﯿﺶ ﻧﯿﺴﺖ .ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻬﺖ ﻓﺮﺻﺖ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﻣﯿﺪﻩ.ﭘﺲ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺳﻌﯽ ﻧﮑﻦ  ﺍﺯﺵ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﻣﺨﻔﯽ ﮐﻨﯽ.
 
عکس و تصویر 😛 😎 😎 #شهریوری
 
ﯾﻪ شهـــــــریـــــوری ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﻭﺍﺭ ﭘﺎﯼ ﻋﺸﻘﺶ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﻪ، ﺍﮔﻪ ﺭﻭﺕ ﺣﺴﺎﺳﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ. ﺍﻣﺎ ﺍﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺶ ﺑﯿﻔﺘﯽ.. .ﭘﺲ ﻣﻌﺸﻮﻕ ﯾﺎ ﻣﻌﺸﻮﻗﻪ شهـــــــریـــــوری ﻋﺰﯾﺰ، ﯾﮑﻢ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﺍﺕ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﻦ.ﻣﺒﺎﺩﺍ ﺩﻟﺸﻮ ﺑﺸﮑﻨﯽ .......سکــــوت یـــک♥ شهـــــــریـــــوری رو هـــرگـــز بـــاور نکنیــد.  هــــر لحظــــه کـــه اراده کنـــه میتــــونــه طـــوفـــان بپـــا کنـــه...

 

 

عکس و تصویر #شهریوری
 
یه شهـــــــریـــــوری اصلا خوشش  نمیاد یه غریبه زود باهاش صمیمی بشه  چون شخصیت سنگین و باوقارش اجازه ی گرم گرفتن با غریبه هارو به اون.  نمی ده از غریبه های محترم خواهشمندیم با احتیاط عمل کنند!
 
عکس و تصویر به نامِ شهریور....
 
اگه یه شهریوری باهات لج کنه دو حالت رفتار از خودش نشون میده.  اولین حالت اینه که کوچکترین توجهی بهت نمیکنه ، و جوری باهات رفتار میکنه که انگار وجود نداری  دومین حالت خیلی کم پیش میاد ، اون هم اینه که عصبانی میشه ، در اینصورت یه حرکت انتهاری میزنه و همه رو بدبخت میکنه.
 
عکس و تصویر شهریوری ام #عکس_دخترانه #پروفایل #بکراند
 
 
 
 
 

تهیه و تنظیم :تیک سان