سلام در این مطلب عکس ها و مطالب طنز و ادبی و استیکر درباره فرا رسیدن سال جدید تحصیلی برای شما قرار دادیم

 

متن زیبا برای آغاز سال تحصیلی

عکس نوشته مدرسه برای پروفایل

روز هیاهوی دانش آموزان شاد ...

روز معلم های صبور و مهربان ...

روز ناظم های دلسوز و مدیرهای دوست داشتنی ...

روزی که باز فراش پرتلاش، می رود به جنگ هر چه غبار.روزی که همه دیوارها، میزها و صندلی های مدرسه که از خواب تابستانی بیدار شده اند، به روی اهالی درس و دانش لبخند می زنند.آغاز رژه منظم کیف ها سر صف های صبحگاهی که می روند به سمت باغ دانایی.از امروز، قرار است همه ما جایی را بسازیم. می پرسید کجا را؟ همان خانه ای را که با آجر واژه ها ساخته می شود، همان جا که پنجره هایی از جنس برگ های سبز و زنده دارد، همان جا که وقتی آباد است که با کتاب خواندن و یاد گرفتن، تر و تازه شده باشد، خانه دل هایمان را می گویم.پس همه شما امروز به مدرسه می روید که دل های نازنینتان را آبی بزنید، از روی شیشه هایش گرد و خاک نادانی را پاک کنید و این خانه ارزشمند را صفایی بدهید. به گل ها و سبزه ها دستی به نوازش بکشید و روز تولد مدرسه را جشن بگیرید.کاش همیشه دانش آموز بمانیم! کاش هر سال، اول مهر که می شود، همین طور هیجان زده، منتظر صدای زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، در پوست خودمان نگنجیم.کاش قدر معلم های صمیمی را بیشتر بدانیم!

 

عکس پروفایل شروع مدرسه طنز

پاییز می رسد که مرا مبتلا کندبا رنگ های تازه مرا آشنا کندخش خش...

صدای پای خزان است، یک نفردر را به روی حضرت پاییز وا کند

 

فرا رسیدن ماه مهر و مهربانی مبارک

 
وقتی معلم پرسید عشق چند بخشه؟گفتم: یه بخشه ،اما وقتی تو رو دیدم فهمیدم عشق سه بخشه ۱-عطش دیدن تو
۲- شوق با تو بودن
۳-اندوه بی تو بودن
متن ادبی اول مهر
 
عکس پروفایل مدرسه دخترانه
معلم اضیظم عذ اینکه به من خاندن و نوشطن عاموخطی حذار بار اضط ممنونم !
ضد مدرسه
 
عکس نوشته مدرسه ای طنز جدید
یادمه روز معلم در روی تخته سیاه کلاس نوشته بود:معلم مانند شمعی است که می سوزد و دود میکنه
پیام تبریک روز اول مدرسه
 
عکس نوشته طنز در باره شروع مدرسه
 
وزیر اموزش و پرورش اعلام کرد:معلمینی که چون شمع می سوزندتا پایان سال گازسوز خواهند شد
عکس های خنده دار مدرسه
 
عکس پروفایل مدرسه دخترانه جدید
دیروز میگفتم :مشقهایم را خط بزن …
مرا مزنروی تخته خط بکش …
گوشم را مکشمهر را در دلم جاری بکن …
جریمه مکنهر چه تکلیف میخواهی بگیر …
امتحان سخت مگیراما کنون ..مرا بزن …
گوشم را بکش .. جریمه بکن ..
امتحان سخت بگیرمرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان
 
 
اگر کسی بتواند معلم خوبی باشد ، خیانت کرده است اگر به کار خوب دیگری بپردازد .
چرا که معلمی مقام پیغمبری و تعلیم مقام خدایی است .
معلم شهید ، دکتر شریعتی
 
 
 اگر دبیر فارسی بودم نامت را اولین غزل از صفحه کتابها می نهادم اگر دبیر جبر بودم عشق مجهول تو را بر قلب معلوم خودم بخش میکردم تا معادله محبت پدید آید اگر دبیر هندسه بودم ثابت می کردم که شعاع نگاهت چگونه از مرکز قلبم گذشت
طنز مدرسه ای
 
عکس با متن خنده دار درباره شروع مدرسه
 
در مدرسه از نشاط من کم کردند...
از فرصت ارتباط من کم کردند...
هر وقت به هم عشق تعارف کردیم...
از نمره ی انضباط ما کم کردند...
 
 
در مدرسه زندگی در کلاس دنیا ، سر زنگ املا ، یادمان باشد برای محبتتشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبت ها کم نشود . . .
عکس نوشته درمورد مدرسه
 
 
 
تهیه و تنظیم : تیک سان