در این مطلب با موضوع عکس بهمن ماهی،عکس نوشته متولدین بهمن ماه،عکس نوشته اسم بهمن،عکس تولد بهمن ماهی،استیکر بهمن ماهی،عکس بهمنی ام،عکسهای ماه بهمن،عکس ماه بهمن با نوشته،من یه بهمنی ام با شما هستیم.

 

 

خصوصیات بهمن ماهیا
خصوصیات بهمن ماهیا
عکس و تصویر #بهمن ماهی
ما بهمن ماهی ها  گذشـــــــت رو خوب بلـــــــــــدیمـــ ! 
گذشت از بدیــــــــها؛  تهمــت ها،  اشتبــــــاهـــــــــــات! 
گذشت از اخمها؛   دادهــــــا،  زیر آبــــــــی رفتن ها! 
گذشت از خیانــــت و خیانـــــت و خیانـــــــت! 
امـــــا ....  این ظاهر مــــــاست؛ 
وقتی دیدین گذشتیـــــــم حتی از خیانـــــت،  بدونید از شمــــــا گذشتیم! 
ساکـــــت و آروم.... 
ما بهمــــــــن ماهی ها  همونطور که محکم وفــــــــادار می مونیم! 
محکم هم میـــــــریم
عکس و تصویر بهمن ماهی
من یه بهمن ماهیم . . .   من همون دیونه ام که هیچ وقت عوض نمیشه ...   همونی که اونقدر یه آهنگو گوش میده که از ترانه گرفته   تا ریتم و خوانندش متنفر بشه ...     همونی که هق هق همه رو با جون دل گوش میده اما  خودش بغضاش رو زیر بالش میترکونه ...  
عکس و تصویر بهمن ماهی
من زاده "بهمنم"   اگر مرا میخواهی باید با "غــــرورم" بخواهی...   اگر مرا میخواهی باید با "پیچیـــدگی ام" بخواهی...   اگر مرا میخواهی باید با صراحتــــم " بخواهی...   من با بقیه متفاوتــــم...
عکس و تصویر بهمن ماهی ها کیان؟؟؟
بهمنـــــــی هـــــا هستن که همیشه با حوصله جواب  اس ام اساتو میدن...   هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم...    وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده,   راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون
عکس و تصویر بهمن ماهی ها سلام
 
عکس و تصویر بهمن ماهی ها...
 
عکس و تصویر بهمن ماهی هاا
 
 

تهیه و تنظیم : تیک سان