در این مطلب عکس نوشته اردیبهشتی،اردیبهشتی یعنی،من یه دختر اردیبهشتی ام،اردیبهشتی های معروف،عکس نوشته دختر اردیبهشتی،استیکر اردیبهشت ماهی،من یه پسر اردیبهشتی ام،عکس دختر اردیبهشتی،متن اردیبهشتی را قرار دادیم.

عکس نوشته اردیبهشت ماهی

خصوصیات اردیبهشتیا

 
ﯾﻪ ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺘﯽ ﺷﺎﺩﯼﺷﻮ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﺵ تقسیم می کنه اما غصه شوتودلش میریزه تامبادا کسب بفهمه و ناراحت بشه!ﻳﻪ اردیبه♥شتی عجیب طوفانش توچهرش میکنه هیشکی نمیتونه ببینه چه حالیه!
عکس نوشته اردیبهشتی جدید

 

یه اردیبه♥شتی غیرت داره روخاطراتش!!!برای هرکسی تعریفشان نمیکند... عزیزم سکوت یک اردیبهشتی ازرضایت نیست،

عکس نوشته اردیبهشتی خاص
یه اردیبهشتی روهرچقدم که فک کنی میشناسیش..،بازم هیچ نمیشناسیش.... اگربه یه اردیبهشتی دروغ گفتی وباورکرد...خوشحال نباش!این اززرنگی تونیست!
عکس نوشته اردیبهشت ماهی ها
خدایا!این همه ادم!منه اردیبهشتی خیلی شکننده ترازاین حرفاهستم که بتونم برای ادم های توبازیچه باشم... شرایط رفاقت بایه اردیبهشتی:1-خودت باش.2-فقط خودت باش.3-خواهش میکنم خودت باشش.4-حداقل اگرنمیخوای خودت باشی انسان باش!
عکس نوشته اردیبهشتی خاص
متولداردیبهشتی واسهدرفاقت به قلب ادمانگاه میکنه ورفیقش روانتخاب میکنه،ته به ظاهرشون!... من به اردیبه♥شتی بودنم افتخارمیکنم.
عکس نوشته من اردیبهشتی ام
من یه اردیبهشتی ام :  از آدم ها می گذرم ، دلم را گنده تر می کنم...  ناراحت این نیستم که چرا جاده رفاقتم با مردم همیشه یکطرفه است!!  مهم نیست اگر همیشه یک طرفه ام...!!  همیشه شاد می مانم که چیزی کم نگذاشته ام و به خودم ، رفاقتم و " خدای خودم ".......
عکس نوشته های خاص اردیبهشت
من اردیبهشتی ام  اردیبهشتی ام عذاب میکشم سکوت میکنم  برای اینکه تو بالا بری خودم سقوط میکنم  هرلحظه ک بخواهی میگم کنارتم تا راحتت کنم  ناراحتم ولی امکان نداره ک ناراحتت کنم  اشکامو پنهون میکنم شاید یادم بره این گریه از چی بود
عکس نوشته های جدید اردیبهشتی
بارون همش یکریز می بارید اگه خدا اردیبهشتی بود  واسه همه تو رو مثل فرشته ها توصیف میکنم  تو میشکنیم و ل ی پیش همه ازت تعریف میکنم  هرموقع دلخورم دردامو با کسی قسمت نمیکنم  از بغض بینمون با هیچ آدمی صحبت نمیکنم  من زاده ی اردیبهشتم....
عکس نوشته خوشحالی یعنی عشقت اردیبهشتی باشه
من یک اردیبهشتی ام...یادگرفته ام وقتی بغض میکنم...وقتی اشک میریزم...منتظرهیچ دستی نباشم...وقتی زمین خوردم خودم بلندشوم... چون میدانم همه رهگذرند......
 
تهیه و تنظیم: تیک سان