سلام در این مطلب با موضوع احساس، نوشته هایی با متن احساسی غمگین،متن احساسی عاشقانه،متن احساسی کوتاه،متن عاطفی،متن های احساسی زیبا،متن فوق العاده زیبا و تاثیرگذار،متن احساسی بلند،متن احساسی طولانی برای شما قرار دادیم.با ما همره باشید.

عکس با متن احساسی
ﺩﻟﻢ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ .. 
ﭼﻘﺪﺭ ﺍﻣﺸﺐ  ﺣﺲ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﻧﺒﻮﺩ ﺗﻮ ﺭﺍ  ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﻢ ﻣﯽ ﭘﯿﭽﺪ  ﻭ ﻣﻦ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻢ ...
ﺟﺎﻧﻢ ﻣﺮﺍ ﺻﺪﺍ ﮐﺮﺩﯼ ؟  ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ ﺍﺳﺖ  ﺻﺪﺍﯾﻢ ﮐﻦ
 عکس نوشته احساسی غمگین
لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم
تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست... 
تا بدانی نبودنت آزارم می دهد ... لمس کن نوشته های را که لمس نا شدنیست و عریان ...
که از قلبم بر قلم کاغذ می چکد لمس کن گونه هایم را
 عکس نوشته احساسی اینستا
چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی
کسـی زیــر ایـن گنبد کبــود انتظــارت را میـکشد
؛ چــه شیــرین است طعــم چنـد کلمــه کــه
میگــوید : کجــایــی …؟
 عکس نوشته احساسی برای پروفایل
  وقتی آغوش می شوی و زمستانی ترین غم ها در گرمای مهربانی ات ذوب می شوند 
وقتی بوسه می شوی و گونه هایم را مهمان می کنی به بارش شکوفه های بوسه 
وقتی واژه می شوی و از دوست داشتن می گویی
 عکس نوشته احساسی پروفایل
 دیر زمانیست که حیران توام  و در رگهای زندگی ِ من خون عشق تو جریان دارد 
می خواهم تا با تمام وجود  چار دیواری درون سینه ام را وقف خاطرات تو کنم  
چه آتشی بپا کرده ای در وجود من ! 
  من ، دیوانه ی رقص شعله های عشق توام 
و در اوج ِ رویا پردازی های عاشقانه ام 
غرق شده ام در عمیق ترین نقطه ی اقیانوس ِ چشمهای تو 
داشتنت بزرگ ترین آرزوی من از نفس کشیدن است
 عکس نوشته احساسی از بزرگان
 در سایه ی یک نگـــاه  گاهی می توان دمی آسود 
در جاری یک صـــدا  گاهی می توان غرق بودن شد 
در حجم بودن عـشــق  گاهی می توان هیچ شد
  در اوج یک آسمان مـهـــر  گاهی می توان از هزاران قله گذشت 
می توان در هجوم تمام هستها نیست شد 
و در برابر تمام نبودنها به یک بـــودن بالید
 عکس نوشته ادمای احساسی
تمام راه با توام  با تو پرندگان را تماشا می کنم 
با تو زیر سایه ی درخت می نشینم 
با تو  تمام خستگی هایم را از تن بیرون می کنم 
حتی بر زانوان تو به خواب می روم
 عکس نوشته ای احساسی
اغلب فکر می کنیم اینکه به یاد کسی هستیم منتی است بر گردن آن شخص 
غافل از اینکه اگر به یاد کسی هستیم این هنر اوست نه ما 
به یاد ماندنی بودن بسیار مهم تر از به یاد بودن است 
به یادتم خوب ِ من
 عکس نوشته احساسی برای عشقم
 کاری کن که دنیا و تمام جهان را فراموش کنم  من را در آتش  ِ عشقت بسوزان 
بگذار قشنگترین جملات را برایت بخوانم 
اگر تمام دنیا و جهان را بگردم  امکان ندارد عشقی همچون عشق تـــو پیدا کنم 
هر چه قدر به تـــو بگویم دوستت دارم باز هم برای تو کم است
 عکس نوشته احساسی برای دوست
 تمام غصه ها دقیقا" از همان جایی آغاز می شوند  که ترازو بر می داری  می افتی به جان دوست داشتنت !  اندازه می گیری  حساب و کتاب می کنی  مقایسه می کنی
 
 هر گاه که یادت در آغوش لحظه هایم به رقص در می آید 
قلبم با لهجه ی شیرین سکوت ، فقط تو را می خواند 
تو را می خواهم با تمام قلب و روحم  تو را که از من با من مهربانتری 
تو را که در چارچوب نگاهت مهربانی قاب شده است 
و با هر لبخندت ، هزاران پروانه ی شوق در دلم به پرواز در می آیند
 
 عکس با نوشته های احساسی
 زندگی یعنی همین امروز همین حالا  یعنی در آغوشت تا همیشه تا فردا 
زندگی یعنی نگاه تو  کوک کردن قلبم با صدای تو  دل دادن به آهنگ دل پاکت
 عکس نوشته احساسی پر معنا
 نگاهت که می کنم  چیزی مرا از " نداشـتـن " ها جدا می کند 
با تـــو که می خـندم  قفل های این روزها باز می شوند 
در تـــو که می میرم  جاودانگی ، ترانه ی مرغان خوشخوان روزگارم می شود 
چه خوش اتفاقی ست  بــا تـــو بــودن  عاشقانه که صدایم می کنی  نامم دل انگیــزترین آوای دنیــا را به خود می گیرد
 
 عکس نوشته احساسی تنهایی
فکر کنم که مرده ام من  موهایم دیگر بلند نمی شود 
پلکهایم نمی پرد  قلبم تیر نمی کشد  دلم شور نمی زند
 عکس نوشته احساسی تلگرام
گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود  گاهی با یک کلام ،
قلبی آسوده و آرام می گیرد  گاهی با یک کلمه ،
یک انسان نابود می شود  گاهی با یک بی مهری ،
دلی می شکند  مواظب بعضی یک ها باشیم !
در حالی که ناچیزند ، همه چیزند
 
کجا به دنبال خدا می گردی؟ 
خدا در قلب انسانهای بی کینه است ،
  قلبهای زلال و شفاف
 

و در آینده منتظر این مطالب با موضوع جملات پر احساس عاشقی،متن پر احساس،تصاویر پر احساس،جملات پر انرژی و مثبت،متن فوق العاده زیبا و تاثیرگذار،متن احساسی عاشقانه،متن احساسی غمگین،متن احساسی کوتاه باشید.

 
 
تهیه و تنظیم : تیک سان