من یک آبـــــــــانی ام و امروز که آبان تمام تمام میشود و آذر می آید بدان من همان آبانی میمانم من رنگ عوض نمکنم من یک آبانی ام! با تمام وجود.. با افتخـــــــــــار یک آبـــــــانــــــــــی ام
تقدیم به تمام آبانیا
 
خصوصیات متولدین آبان زن
من یک آبــــــــانی ام آزاده و دلتنگ.. برای تمام گرفتارهای دنیا من وجدانم را با نان عوض نمیکنم..
 
شخصیت زنان متولد ابان ماه
 من یک آبـــــــــــانی ام بلند پرواز و منطقی.. من در راه رسیدن به هدف از مسیر لذت میبرم.. من عاشقم، عاشق تو...تویی که گاهی نمیدانی اما همین که من میدانم کافیست... من دوستان زیادی ندارم اما اینهایی که دارم تمام دارایی من هستند
 
عکس نوشته آبانی ماهی فانتزی
درسته .. آبان ماهی واسه کسایی که دوسشون داره حسوده , فقط میخواد واسه خودش نگهشون داشته باشه امااااااا بدجنس و خودخواه نیس , اگه بدونه با نبودنش حاله کسی که دوسش داره بهتره میذاره میره اما از دور از ته قلبش واسه خوشبختیه عزیزش دعا میکنه و ... همین.
 
لوگو گرافیکی آبان ماهی ام برای تلگرام
ما ابانیها به عشقمون خیلیییی پایبندیم ولی یه رگ داریم که بی دلیل یهو میگیره....اگه بگیره قیده همه رو واسه یه مدت کوتاه میزنیم حتی عشقمون.... فقط باید یه مدت تنها باشیم، یعنی حتی خدا هم توی تنهاییمون پا نذاره تا کم کم یخمون اب شه....
 
خصوصیات متولدین آبان مرد
غـروره یه ابــــــــــانـی مثـله ایمانِــش به  خداســتـــــ  نه میتونـی بِشکنیــش نه برات میشکنتِــش  اینو هیــــــــــچ وقت فراموش نــکن ...
 
عکس وشاه جدید تولدت مبارک آبان ماهی
باید یه ابانی باشی تا پاییزو درک کنی تا بفهمی تنها بودن و خاص بودن یعنی چی؟
 
 
ممکنه که یه آبانی منکر وجود چیز یا کسی باشه ولی لزومی نمی بینه که اون موضوع رو به لجن بکشه ، و یا حق اعتقاد به اونو از دیگران سلب کنه !  بعله ، همچین موجودات دموکراتی میباشیم ما آبانیا !
 
 
مـن یـه آبــــانـیـم و بـه ایـن افـتـخـار مـیـکـنـم ... هـمـیـشـه مـیـخـنـدم ... بـا هـمـه کس نـمیپرم ... غـرور دارم ولـی نـه واسـه رفـیـق ... بـا هـمـه صـافَـم ... بـد بـاشـی تـحـمـل مـیـکـنـم ... ولـی از حَـدِّت کـه بـگـذری دیـگـه آدم حـسـابـت نـمـیـکـنـ
 

 

عکس متولدین آبان

دختر ابانی

خصوصیات آبان ماهی ها

آبان های معروف

من آبانی ام

شعر آبان

عکس کیک تولد آبانی ها

عکس نوشته متولدین آبان

 

تهیه و تنظیم : تیک سان