عکس نوشته و دل نوشته های امام زمان (عج)

خبر آمدنش را همه جا پخش کنید !
می رسد لحظه میعاد، به امّید خدا ! .
منتقم میرسد و روز ظهور ش، حتماً ،
می شود فاطمه دلشاد، به امّید خدا ! .
حرم خاکی خورشید و قمرهای بقیع ،
عاقبت می شود آباد، به امّید خدا ! .
مثل مشهد، وسط صحن بقیع نصب کنیم ،
دو سه تا پنجره فولاد، به امّید خدا !
لذتی دارد عجب، گر که به ما او گوید :
آفرین ! دست مریزاد ! به امّید خدا ! .

عکس نوشته امام زمانی برای پروفایل

 
 همتا هم نداری که ...    وقت نبودنت به دلم وعده بدهم    شاید " مثلش " را پیدا کنم !    آقای بی همتای من بیا
 
هر چند کمی فرج تمنا کردیم    آقا ز سر خویش تو را وا کردیم    شرمنده ولی خلاصه تر می گوییم    با واژه انتظار بد تا کردیم .
 عکس نوشته امام زمانی زیبا
صبرم از کاسه دگر لبریز است    اگر این جمعه نیاید چه کنم ؟!    آنقدر من خجل از کار خودم    اگر این جمعه بیاید چه کنم ؟!
 عکس نوشته امام زمانی پروفایل
ای اهل دلان عید گذشت و خبر از یار نیامد    بر زخم دل فاطمه غمخوار نیامد    چند روز دگر مانده که با ناله بگوییم    ای اهل حرم    میر و علمدار نیامد .
 عکس نوشته امام زمان برای پروفایل
هر کجا یاد خدا بود، تو را یادم هست؛    هر کجایی که خدا بود، مرا یاد آور ...
 عکس نوشته امام زمان عج
  اینجا کسی برای تو جا وا نمی کند    این خاک احترام به دریا نمی کند    نامت برای دفع بلا روی طاقچه است    ورنه کسی نگاه به آقا نمی کند . . .  
  اَللّــهُمَّ عَــجِّل لِــوَلیِّکَــ الــفَـرَج
 عکس نوشته امام زمان انتظار
جمعه یعنی یک غروب وعده دار / وعده ترمیم قلب یاس زار   جمعه یعنی مادر چشم انتظار / درهوای دیدن روی نگار   جمعه یعنی یه سماء دلواپسی / می شود مولا به داد ما رسی . . .؟
 عکس نوشته امام زمان در اینستاگرام
 مهدی جان!     به روسیاهی‌من نگاه نکن و به دستهایم که خالی و گنهکارند    قلبم را ببین که هر روز، صبح و شام تو را می‌خوانند . .
 
 عکس با نوشته امام زمان
 تو هستی ! و در میان ِ ما می گردی .
در کوچه و شهر و خانه ها می گردی
از ما اثری نیست، در این شب، ای خوب!
دنبال ظهور نور ما می گردی...
کاش در این رمضان لایق دیدار شویم 
 سحری با نظر لطف تو بیدار شویم ...
 عکس نوشته های امام زمان برای پروفایل

 ندیدمت که بگویم چقدر زیبایی     

نیامدی که ببینم شبیه دریایی ،     

ببین دوباره غروب است و جاده آماده     

بنا به گفته مردم غروب می آیی !     

شکوه آمدنت را ببخش به چشمانم     

بیا الهه غربت سوار صحرایی .

 
 بازهم – صحبت فرداست قرارِ ما ها    
  بازهم – خیر ندیدیم از این فردا ها     
چقدر پای همین وعده ی تو پیرشدند     
جگر " مادر ها " موی سر " بابا ها  ". . .    
  یا صاحب الزمان
 
چه انتظار عجیبی!    
تو بین منتظران هم، عزیز من، چه غریبی!     
عجیب تر که چه آسان، نبودنت شده عادت، چه بی خیال نشستیم    
  نه کوششی نه وفایی    
  فقط نشسته و گفتیم: خدا کند که بیایی ...!
 
 

تهیه و تنظیم : تیک سان