عکس نوشته در مورد خدا

 

وقتی خدا رو دارم . بی نیاز از هر کسی هستم

 

خدایا!!!

از بـد کردن آدمهایت شکایـت داشتـم به درگــاهت…

امـا شکایتـم راپس میگیـرم…

من نفهمیدم…فراموش کرده بودم که بـدی را خلـق کـردی

تا هـــــر زمان که دلــ♥ـــم گرفت از آدمهایت…نگاهـــــم به تــ♥ـــو باشد…

گاهی فرامــــوش میکنم که وقتی کسـی کنــــــارم نیست…

معنایش این نیست که تنهایــــــــم…

معنایش اینست که هــــمه را کنار زدی تـا خودم باشم و خــــــودت…

با تــــ♥ـــو تنهایی معنا ندارد…

مانده ام تــــ♥ــــو را نداشتم چه میکردم…

♥دوستت دارم خدای من♥

 

 
الهی . . .  جز تو پناهی ندارم
 
راز زندگی زیبا :  امروز با خدا گام بردار و برای فردا به او اعتماد داشته باش
 
عشق رازی است  که تنها با خدا باید گفت
 
خداوند  نه به قدر رویاها  بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد
 
GOD 
یا بنی آدم  و ازدیگران جدا شو تا به من برسی
 
الهی  قدمهای گمشده ای دارم که تنها هدایتگرش توئی
 
درست در لحظه آخر …  در اوج توکل ئ نهایت تاریکی …  نوری نمایان می شود ، معجزه ای رخ می دهد  خدا از راه می رسد … !
 
با هر سختی ، آسانی است  خداوند  دوبار تکرار کرده تا ته دلمون قرص باشه …!
 
خدایا … 
مرا ببخش به خاطر درهایی که زدم  اما خانه ی تو نبود
 
خــــــــدا  هر چه دلم را خالی میکنم  باز پر میشود از تو
 
 
 
 
 
تهیه و تنظیم : تیک سان